• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
    • Search
    •   DSpace Home
    • BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

      All of DSpace
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • This Community
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects

    My Account

    • Login

    Discover

      Language (ISO)
    • English (3)
    • Author
    • Albayrak, Serkan (1)
    • dd31a692db25d2e2d75f3e10a8a17911 (1)
    • Kimiloğlu Türker, Hande Bahar (1)
    • Subject
    • Business Administration (3)
    • Consumer behavior (3)
      Electronic commerce (3)
    • Internet (3)
    • İşletme (3)
      Marketing (3)
    • Electronic marketing (2)
    • Competition (1)
    • Consumer attitudes (1)
    • Consumer perception (1)
    • ... View More
    • Date Issued
    • 2018 (3)
    • Has File(s)
    • Yes (3)
    • University
      BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ (3)

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-3 of 3

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Global styles
    • Apa
    • Bibtex
    • Chicago Fullnote
    • Help
    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Online price-related behavior and attitude toward various pricing models 

    Özdemir, Gözde (2018-08-06)
    Tüketicilerin fiyata yönelik tutum ve davranışlarının, satın alma süreçlerindeki önemi uzun zamandır bilinmektedir. Bu tutum ve davranışları şekillendirmek ve yön vermek adına satıcılar, her dönem farklı pazarlama uygulamaları ...
    Thumbnail

    The Internet as a marketing environment: Consumer perceptions, attitudes and behavior 

    Kimiloğlu Türker, Hande Bahar (2018-08-06)
    Internet'in Bir Pazarlama Ortamı Olarak İncelenmesi: Tüketici Algılamaları, Tutum ve Davranışları Hande Bahar Kunıloğlu (Türker) Bu çalışmadaki amaç, tüketicilerin Intemet'i bir karar verme ve satin alma ortamı ...
    Thumbnail

    Consumer attitudes toward and acceptance of personalization attempts in the online environment 

    Albayrak, Serkan (2018-08-06)
    Internet kullanımının yaygınlaşması sayesinde, teknoloji ve dinamik etkileşim, kişiselleştirilmiş ürün ve servislerin geniş kitlelere rekabetçi fiyatlarla sunulmasını mümkün hala getirmiştir. Tüm bu gelişmeler pazarlamacıları ...


    Yükseköğretim Kurulu Açık Bilim
    Contact Us | Send Feedback
    Council of Higher Education
     

     


    Yükseköğretim Kurulu Açık Bilim
    Contact Us | Send Feedback
    Council of Higher Education
     

     

    Export citations

    Export the current results of the search query as a citation list. Select one of the available citation styles, or add a new one using the "Citations format" option present in the "My account" section.

    The list of citations that can be exported is limited to 50 items.

    Export citations

    Export the current item as a citation. Select one of the available citation styles, or add a new one using the "Citations format" option present in the "My account" section.

    Export Citations