Search
Now showing items 1-4 of 4
Consumer acceptance of wearable technology devices: A cross-cultural study in Turkey and Germany
(2020-08-28)
Dünya çapında teknoloji hızla gelişirken, giyilebilir teknoloji cihazları gibi teknolojik ürünlerin çeşitliliği ve popülerliği küresel alanda yükselen trendi yansıtır şekilde gittikçe artmaktadır. Bununla birlikte, ...
Development of a framework on ethical issues based on complaint data about electronic commerce
(2018-08-06)
Bir firmanın etik iş prensipleriyle çalışması, firma ve müşterisi arasında güvene dayalı bir bağ oluşturur, ve her iki taraf için tatmin ötesi yararlı sonuçlar sağlar. Ancak elektronik ticaret (e-ticaret), henüz yeni bir ...
Culture, consumption value and online shopping behavior: A cross-cultural study on Turkey and the United Kingdom
(2018-08-06)
İnternet global olarak ulaşılabilirdir ve ulusal sınırları aşarak dünyanın her yerindeki insanların eşit olarak erişimine izin vermektedir. Bilgisayar bazlı teknolojilerin gelişimi ile İnternet kullanımı artan bir trend ...
Quality of life as perceived by the Turkish consumer
(2018-08-06)
Ill ÖZET `Yaşam Kalitesi`- bütün kültürlerde, her zaman ilgi odağı olan konu i Bu çalışmanın amacı yaşam kalitesi ve yaşam kalitesinin pazarlamayla olan ilişkisi üzerine yazın taraması yapmak ve Türk tüketicilerinin yaşam ...