Show simple item record

dc.contributor.advisorArtan, Havva İnci
dc.contributor.authorYücel, Turhan
dc.date.accessioned2021-05-09T09:53:12Z
dc.date.available2021-05-09T09:53:12Z
dc.date.submitted2004
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/712885
dc.description.abstractGENEL BİLGİLER İsim ve Soyadı : Turhan Yücel Programı : Genel İşletmecilik Tez Danışmanı : Prof. Dr. İnci Erdem Artan Tez Türü ve Tarihi : Yüksek Lisans Tezi, Haziran 2004 Anahtar Kelimeler : Müşteri Tatmini, Müşteri Hizmetleri, vdf (Customer Satisfaction, Customer Service, vdf) ÖZET Günümüzde bireylerin; ihtiyaçlarını en iyi karşılayacak ürün çeşitlerine verdiği önemin artması, ftnansal hizmetlerde kalite isteğinin yaygınlaşması ve flnans hizmeti gereksinimi duyduklarında ilgili kuruluşlar arasında daha seçici davranmaları, finans kuruluşları arasındaki rekabeti gündeme getirmiştir. Finans kuruluşları arası rekabette kaynak zenginliği önemli bir faktördür. Ancak hizmet sunumunda; ürün çeşidi.insan gücü ve para gibi kaynak özellikleri yaraşıra, hizmetin sunuluş şekli ve hizmet alanların memnuniyeti kuruluşlar arası rekabette en belirleyici özellik olarak ortaya çıkmaktadır. Bu çalışma ile, vdf örneğinden hareketle müşteri mutluluğunu sağlamanın yollarını, müşteri tatminine giden yolda geçilmesi gereken aşamalar aktır ılmıştır. ABSTRACT Vital rivality come between financial companies, because of the increase in attention given to service specialities, enlarging need of better quality and continuously demanding better to best. The resource valuity is very important. But in serving, next to service kinds, human resources and money also serving style and customer satisfaction is important factor that impress the competition. With this project work, we started with vdf subject and tried to reach at a point that shows the paths reachs to customer satisfaction and also the stages until reaching that point.
dc.description.abstractGENEL BİLGİLER İsim ve Soyadı : Turhan Yücel Programı : Genel İşletmecilik Tez Danışmanı : Prof. Dr. İnci Erdem Artan Tez Türü ve Tarihi : Yüksek Lisans Tezi, Haziran 2004 Anahtar Kelimeler : Müşteri Tatmini, Müşteri Hizmetleri, vdf (Customer Satisfaction, Customer Service, vdf) ÖZET Günümüzde bireylerin; ihtiyaçlarını en iyi karşılayacak ürün çeşitlerine verdiği önemin artması, ftnansal hizmetlerde kalite isteğinin yaygınlaşması ve flnans hizmeti gereksinimi duyduklarında ilgili kuruluşlar arasında daha seçici davranmaları, finans kuruluşları arasındaki rekabeti gündeme getirmiştir. Finans kuruluşları arası rekabette kaynak zenginliği önemli bir faktördür. Ancak hizmet sunumunda; ürün çeşidi.insan gücü ve para gibi kaynak özellikleri yaraşıra, hizmetin sunuluş şekli ve hizmet alanların memnuniyeti kuruluşlar arası rekabette en belirleyici özellik olarak ortaya çıkmaktadır. Bu çalışma ile, vdf örneğinden hareketle müşteri mutluluğunu sağlamanın yollarını, müşteri tatminine giden yolda geçilmesi gereken aşamalar aktır ılmıştır. ABSTRACT Vital rivality come between financial companies, because of the increase in attention given to service specialities, enlarging need of better quality and continuously demanding better to best. The resource valuity is very important. But in serving, next to service kinds, human resources and money also serving style and customer satisfaction is important factor that impress the competition. With this project work, we started with vdf subject and tried to reach at a point that shows the paths reachs to customer satisfaction and also the stages until reaching that point.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleVdf (Wolkswagen Doğuş Tüketici Finansmanı A.ş) örneğinden hareketle müşteri mutluluğu
dc.title.alternative(Volkswagen Doğuş Tüketici Finansmanı A.Ş) from the udf example customer satisfaction
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentGenel İşletmecilik Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid160714
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBEYKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid145599
dc.description.pages69
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess