Show simple item record

dc.contributor.advisorPırnar, İge
dc.contributor.authorKarakaya, Duygu
dc.date.accessioned2021-05-08T12:10:32Z
dc.date.available2021-05-08T12:10:32Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/700448
dc.description.abstractSon yıllarda gelişmekte olan sanayileşme ve teknolojik gelişmeler ulusal ve uluslar arası pazarlarda üretim artışlarına neden olmuştur. Üretilen ürünler doğru yerde ve doğru zamanda tüketicilere sunulması gerekmektedir. Bu kısımda dağıtım kanalları ve aracılara büyük görev düşmektedir. Ulusal ve uluslar arası pazarlarda, globelleşme sonucu hızlı büyüme ve rekabet firmaları uluslar arası pazarlara yönelirken, ihracat faaliyetlerinde daha aktif kılmaktadır.Firmalar, ürünlerini uluslar arası pazarlara ulaştırırken, en uygun ulaştırma kanalını bulmalıdır. Bu kanal firmaya, ürünlere ve hedef pazara uygun olduğu zaman, ihracat yaparken herhangi bir sorun ile karşılaşmaz ve hedef pazara kolaylıkla entegre olmaktadır.Bu çalışma, firmaların ürünlerini uluslar arası pazarlara ulaştırmalarında karşı karşıya kaldıkları başlıca kanal seçenekleri ve bu kanal seçeneklerinin yapılan ihracattaki önemini göstermektedir.Anahtar Kelimeler: Dağıtım kanalı, ihracat, uluslararası pazarlama
dc.description.abstractRecently, developing of industrilazition and technological advances have led to increase in production both national and international market. Manufactured of goods should be presented to consumer in the right place, at the right time. Thus, distribution channels and intermediaries have very important roles.Globalization, rapid growing and competition cause companies to prefer international markets for their exporting goods, in both natioanal and international markets. When companies are transporting their products to international markets, they should find the most appropriate transportation channel.If this channel is appropriate for the company, its products and target market, goods will be easily integrated into the target market. During this exportation, company does not face any problems.This study shows the importance of using the right distribution channels for the company, while exporting their products to the international markets.Keywords: Distribution Channel, Export, International Marketingen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleİhracatta dağıtım kanalının fonksiyonu ve örnek bir olayın Swot analizi
dc.title.alternativeFunction of the distribution channel on export and Swot analysis of case study
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid10001571
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityYAŞAR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid353068
dc.description.pages106
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess