Kalite fonksiyon göçerimi ile kasko poliçesi pazarlayan sigorta şirketlerinin teknik özelliklerinin incelenmesi üzerine bir çalışma
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Kalite fonksiyon göçerimi, müşterilerin isteklerinin ve ihtiyaçlarının doğrultusunda kaliteli bir ürünün çıkmasını, müşterilerin memnuniyetinin artmasını ve firmaların başarıyı elde etmesini sağlayan bir yöntemdir. Müşterilerin ürün hakkındaki istek ve beklentileri, anket veya odak grup görüşmeleri yardımıyla elde edilir. Toplanan verilerin değerlendirilmesi Analitik Hiyerarşi Süreci (AHS) yardımıyla yapılmıştır.Bu çalışmadaki amaç, KFG ile kasko satan sigorta şirketlerinin müşteri beklentilerini en üst düzeye çıkartmak ve firmaların müşteri beklentilerine göre ürün sunmalarına olanak sağlamaktır. Anahtar sözcükler: Kalite Fonksiyon Göçerimi (KFG), Kasko Sigortası, Müşterinin Sesi (VOC), Analitik Hiyerarşi Süreci (AHS) Quality function deployment is a method that helps increase customer satisfaction as well as the production of a quality product customized according to customer needs. Customers' demands and expectations about the product are received through surveys or target group interviews. The gathered data were analyzed with Analytical Hierarchy Process (AHP). The aim of this project is to maximize the demand levels of the firms that sell automobile insurance and to make it possible for these firms to offer products according to their customers' demands with the help of QFD.Keywords: Quality Function Deployment (QFD), Automobile Insurance, Voice of the Customer (VOC), Analytic Hierarchy Process (AHP)
Collections