A Pictorial representation within a postmodern manner
dc.contributor.advisor | Akdeniz, Halil | |
dc.contributor.author | Avşar, Vahap | |
dc.date.accessioned | 2020-12-04T09:16:52Z | |
dc.date.available | 2020-12-04T09:16:52Z | |
dc.date.submitted | 1992 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/69693 | |
dc.description.abstract | ÖZET POSTMODERN TAVIR İÇİNDE RESÎMSEL BÎR ÇÖZÜMLEME Vahap Avşar Resim Bölümü Danışman Doç. Dr. Halil Akdeniz Şubat 1992 Bu tez günümüzde özellikle batı toplumlarında yoğun tartışmalara yol açan postmodemizmi analiz etmeyi amaçlamıştır. Tez bir yandan postmodernist söylemi tartışırken, diğer bir yandan bu yazarın sa natsal yaklaşımını yansıtan teorik bir çalışma alanı oluşturmaktadır. Coğrafik olarak çok çeşitlilikler gösteren postmodern söylem, belli- başlı kuramcılarla, yaygın deyimiyle periferiden kuramcıların bakış açılarından araştırılıp değerlendirilmektedir. Son zamanlardaki postmodern sanat çalışmaları bu tezin merkez temasını oluşturur. Bu çalışmaların değerlendirilmesiyle yazarın kendi çalışmaları, onları oluşturan spekülasyonlar ve kendi kendile rini meydana getiren söylemsel pratikler çerçevesinde tartışılır. iv | |
dc.description.abstract | ABSTRACT A PICTORIAL REPRESENTATION WITHIN A POSTMODERN MANNER Vahap Avşar Painting Department Advisor : Assoc. Prof. Dr. Halil Akdeniz February 1992 The thesis aims to analyze the postmodern debate which has been subject of intense debate in the western societies in particular. The thesis discusses the postmodern discourse, and constitutes a body of theoretical work for this writer's approach to art. Geographically, the postmodern discourse exposes an immense variety and has been investigated from the viewpoint of major theoreticians and of theoreticians from the so-called peripheries. Recent postmodern art has been central to this thesis. Following the examination of such works, the works of art of this writer are discussed in terms of speculations on what constitutes them and in what kind of discursive practise they establish themselves. m | en_US |
dc.language | English | |
dc.language.iso | en | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Güzel Sanatlar | tr_TR |
dc.subject | Fine Arts | en_US |
dc.title | A Pictorial representation within a postmodern manner | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Diğer | |
dc.subject.ytm | Pictures | |
dc.subject.ytm | Postmodernism | |
dc.identifier.yokid | 21532 | |
dc.publisher.institute | Güzel Sanatlar Enstitüsü | |
dc.publisher.university | İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 21532 | |
dc.description.pages | 71 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |