Show simple item record

dc.contributor.advisorİncaz, Serap
dc.contributor.authorAğirman, Rifat
dc.date.accessioned2021-05-08T10:17:06Z
dc.date.available2021-05-08T10:17:06Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2019-08-18
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/672094
dc.description.abstractPazarlamanın satış faaliyetlerine etkisinin ele alındığı çalışmada çelik hasır sektörü üzerinde durulmuştur. Bu doğrultuda öncelikli olarak çalışmanın ilk bölümünde pazarlama ile satış ilişkisi incelenmiştir. Bu amaçla pazarlama ve satış kavramlarına, pazarlamanın bölümlendirmeleri, karmasına ve çeşitlerine yer verilmiştir. Bununla birlikte lojistik kavramına değinilerek çalışmanın ilerisine hazırlık yapılmıştır.İkinci bölümde ise çalışmanın ana unsuru olan çelik hasır işletmelerinden bahsedilerek, çeliğin ve çelik hasırın tanımlarına, ülkemizdeki ve Dünyadaki hem ihracat hem de ithalat verilerine verilmiştir.Çalışmanın üçüncü ve son bölümünde ise anket çalışması sonucu elde edilen verilen analizi gerçekleştirilerek sonuç kısmı ile birlikte çalışma tamamlanmıştır.
dc.description.abstractStudy addressing the impact of marketing on sales activities focused on the steel mesh sector. primarily in sales and marketing relationships in the first part of the work in this direction it was investigated. For this purpose, the concept of marketing and sales, marketing segmentation it is given the mix and variety. However, beyond the preparatory work was carried out with reference to the logistics concept.In the second part mentioning the steel wire business, the main component of the study, the definition of steel and steel wire, exports and imports both in our country and around the world are given the data.In the third and final part of the study analyzed the survey results obtained as a result of performing work was completed along with.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleÇelik hasır işletmelerinde pazarlamanın satış faaliyetlerine etkisi ve firma uygulaması
dc.title.alternativeEssay on marketing effects on sales activities of wire mesh factory and company policy application
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-08-18
dc.contributor.departmentİşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmSteel mesh
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmSale
dc.subject.ytmSales performance
dc.subject.ytmExport
dc.subject.ytmImport
dc.identifier.yokid10122515
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityNİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid438410
dc.description.pages85
dc.publisher.disciplineİşletme Yönetimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess