Osmanlı ve Cumhuriyet Dönemi marka ve ürünlerinin günümüz ticari ve iktisadi yaşamında canlandırılması
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
İhmal edilen ve muhtemelen gözden kaçan `MARKA` konusunu bu tez çalışmam ile vurgulamak istedim. Tekstil geleneğimizden bahsettiğimiz yerde, günümüzde `MARKA` anlamında değerlendirilebilecek ve günümüze ilham verecek izler aradım. Geleceğimizi doğru tasarlamak adına geçmişe dönüp, bu sürece çok iyi bakmamız gerektiğine inanıyorum. Bu sayede belki geçmişte kalan hazinelerimizi tekrar ortaya çıkartabilecek ve batılıların övündüğü 100 yıllık işletmeler gibi, geleceğe inşa edilen `sürdürülebilir` bir `Marka` geleneği oluşturmaya bir katkı sağlayabileceğiz. With this thesis, I wanted to emphasise a neglected and overlooked important subject. Where we talk about our textile tradition, I was looking for trails of the past, which would inspire us today to build up branding. In order to design the future, I believe that we need to look very good into the retrospect. In this way, perhaps we could reveal the treasure of our past, just like the western 100 year old companies, and contribute to create a sustainable branding for our future.
Collections