Show simple item record

dc.contributor.advisorYaslıdağ, Beyhan Hilal
dc.contributor.authorFarhadi, Gunay
dc.date.accessioned2021-05-08T06:49:16Z
dc.date.available2021-05-08T06:49:16Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/628025
dc.description.abstractÇalışma esas olarak son dönemde yıldızı parlayan internetten alışveriş olgusunun tüketici satın alma davranışlarını oldukça farklı bir yapıya büründürmüş olduğu öngörüsüyle yapılmıştır. Esas amaç, tüketicilerin internetten alışveriş davranışlarının incelenmesidir. Bu amaç doğrultusunda öncelikle birinci bölümde elektronik ticaret konusu ele alınmış elektronik ticaretin başlangıcından itibaren gelişim süreci değerlendirilmiş, elektronik pazarlama konusuna ilişkin bilgilendirmede bulunulmuş, internetten alışveriş ve özel alışveriş siteleri konuları hakkında bilgiler sunulmuştur.
dc.description.abstractThe study the shining star mainly in the last period, the phenomenon of shopping on the internet is quite different from consumer buying behaviour have been done with the premise that a structure burundurmus. The main objective of consumers ' online shopping behavior study. For this purpose, the subject of electronic commerce electronic trade in the first section is primarily taken up from the beginning of the development process can be evaluated, informed of related to the topic of electronic marketing has been notified, the information about online shopping and exclusive shopping sites is presented.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleTüketicilerin internet üzerinden satın alma davranışının incelenmesi: Azerbaycan örnekleri
dc.title.alternativeInvestigation of internet consumer purchasing behavior:Examples of Azerbaijan
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmConsumer behavior
dc.subject.ytmElectronic commerce
dc.subject.ytmInternet
dc.subject.ytmInternet use
dc.subject.ytmPurchasing behavior
dc.subject.ytmAzerbaijan
dc.subject.ytmVirtual shopping
dc.subject.ytmConsumers
dc.identifier.yokid10126633
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid454541
dc.description.pages93
dc.publisher.disciplineİşletme Yönetimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess