Show simple item record

dc.contributor.advisorErdil, Oya
dc.contributor.authorÜstündağ, Gökhan
dc.date.accessioned2021-05-07T12:34:52Z
dc.date.available2021-05-07T12:34:52Z
dc.date.submitted2011
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/621738
dc.description.abstractBu tez çalışmasında Türkiye'de faaliyet gösteren bankaların kullandıkları Müşteri İlişkileri Yönetimi stratejilerinden Finansal Bağlar,Sosyal ve Yapısal Bağlar, Bilişim Teknolojileri, Hizmet Kalitesi Algısı ve Kurumsal Ün'ün müşteri memnuniyetine etkisi araştırılmıştır. Bu etki anket uygulaması yoluyla araştırılmıştır.Ankete 187 kişi katılmıştır.Yapılan analiz sonucunda finansal bağlar, bilişim teknolojileri, hizmet kalitesi algısının müşteri memnuniyeti üzerinde anlamlı bir etkisi olduğu saptanmıştır. Sosyal ve Yapısal bağlar ve Kurumsal Ün'ün müşteri memnuniyeti üzerinde anlamlı bir etkisi olmadığı saptanmıştır.ANAHTAR KELİMELER: Bankacılık,Müşteri İlişkileri Yönetimi, Hizmet Kalitesi, Müşteri memnuniyeti,
dc.description.abstractIn this study, the effect of the financal relations, social and structural relations, information technologies, quality of service perception and corporate prestige on customer satisfaction was investigated. Data were obtained from a public bank in Turkey.187 customers responded to the questionnaire.The analysis show that customer satisfaction positively effected reliability,financal relations, information technologies and quality of service perception. Corpotate prestige and Social and structural relations did not effected on customer satisfaction.KEYWORDS: Banking, CRM, Service Quality, Customer Satisfaction.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleMüşteri ilişkileri yönetimi stratejilerinin müşteri memnuniyetine etkisi, bankacılık sektöründe bir uygulama
dc.title.alternativeThe effect of customer relationship management strategies on customer satisfaction an empirical study at banking sector
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmBanks
dc.subject.ytmCustomer relationship
dc.subject.ytmCustomer relationships management
dc.subject.ytmCustomer satisfaction
dc.subject.ytmBanking sector
dc.identifier.yokid394975
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGEBZE YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ
dc.identifier.thesisid280799
dc.description.pages85
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess