Sporda kalite yönetimi: Beşiktaş örneği
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Günümüz spor faaliyetleri iletişim araçlarındaki gelişmelere de bağlı olarak geniş kitlelerce takip edilir hale gelmiştir. Bu popülerlik taraftar kültürünü de etkilemiş ve taraftarların destekledikleri kulübe bağlılıkları da gelişmiştir. Spor kulüpleri hizmet üreten kuruluşlar olarak insan odaklı işletmelerdir. Bu nedenle sundukları hizmetlerin kaliteli olması arzu edildiği şekilde kulübe taraftar bağlılığı olarak geri dönmektedir. Spor kulüplerinde toplam kalite yönetim ilkelerinin uygulanmasını Beşiktaş kulübü özelinde işlediğimiz bu çalışmada, kulübün alanında ilk ve tek tescilli hizmet kalitesi sunan kurum olmasının temelleri incelenmiştir. Sport events in today?s world is followed by the masses due to developments in communication technologies. This popularity also affected supporter culture and improved adherence of supporters of their the clubs. Since sports clubs are producing services and products, they are enterprises human needs. Therefore, the high quality of their service returns make supporter adherence stronger for the club. This study analyzes total quality management principles, particularly through Beşiktaş Club. The basic evoluation of total quality management criteria for Beşiktaş Sports Club as the first and only `?ISO 9001 Registration?? approved sport club in Turkey.
Collections