The role of media in implementing American foreign policycase study: American war on Iraq in 2003
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Medya artık iki taraf arasında bilgi taşımacılığı yapan bir araç değildir dış politika hedeflerine hizmet etmek için iç kamunun yönlendirilmesinde fikrini ortaya koyarak önemli bir rol oynadığını ve bunu kanıtladığında, iki veya daha fazla taraf arasında bilgi aktarma aracı değildir. Dahası, bugün medya, diğer ülkelerin halklarını etkilemek için devletin yumuşak gücünü ve kamu diplomaının (medya) temel bir bileşenidir. Bu tez., 2003'te `(Amerik birleşik devletleri'nin)ABD'nin` Irak'a savaş açtığını tüm bunlara ışık tutmaya çalışıyor. Medyanın, savaşın tanıtımına ve pazarlanmasına katkıda bulunduğu ve Amerikan halkını Irak'ı işgal etme ihtiyacı konusunda ikna edebileceği sonucuna varıldı.Anahtar kelimeleri: Medya, Kitle iletişim araçları, Irak'ın işgali, Medya politikası, Amerika Birleşik Devletleri, Dış politika, yumuşak güç, kamu diplomasisi. Media is not anymore just a vehicle to transfer information between two or more parties. Media, and especially news media, have significant role in formulating and directing internal public opinion to serve external policy goals. Besides, currently, media is considered an important pillar of a given country's soft power and its public diplomacy. This thesis seeks to examine the above-mentioned issues within the framework of American war in Iraq in 2003. It concluded that the media contributed to the promotion and marketing of the war and was able to convince the American people of the need to invade Iraq.Keywords: Media, Mass Media, Invasion of Iraq, Media Policy, United States, foreign policy, soft power, public diplomacy.
Collections