Search
Now showing items 1-8 of 8
Tüketici yenilikçiliği ve marka değeri algılarının marka yayma üzerindeki etkileri
(2018-08-06)
Son yıllarda marka yayma, çoğu firmanın başvurduğu bir büyüme stratejisi olmuştur. Bunun nedeni, pazara yeni ürünlerin sunulmasında marka yayma stratejisinin uygulanmasının, perakendeci ve tüketici kabulünü artırmaya yardım ...
Hane halklarının sürdürülebilir tüketim davranışlarının ölçülmesine yönelik bir ölçek geliştirme çalışması
(2018-08-06)
Bu araştırmada, hane halklarının sürdürülebilir tüketim davranışlarını bütünlüklü bir yaklaşımla ele alan, kavramın kuramsal temelinive teorik alt yapısınıkapsayan ve geçerlilikve güvenilirlikkriterlerini sağlayan bir ölçek ...
Hane halklarının sürdürülebilir tüketim davranışlarının ölçülmesine yönelik bir ölçek geliştirme çalışması
(2018-08-06)
Bu araştırmada, hane halklarının sürdürülebilir tüketim davranışlarını bütünlüklü bir yaklaşımla ele alan, kavramın kuramsal temelinive teorik alt yapısınıkapsayan ve geçerlilikve güvenilirlikkriterlerini sağlayan bir ölçek ...
Tüketici yenilikçiliği ve marka değeri algılarının marka yayma üzerindeki etkileri
(2018-08-06)
Son yıllarda marka yayma, çoğu firmanın başvurduğu bir büyüme stratejisi olmuştur. Bunun nedeni, pazara yeni ürünlerin sunulmasında marka yayma stratejisinin uygulanmasının, perakendeci ve tüketici kabulünü artırmaya yardım ...
Hane halklarının sürdürülebilir tüketim davranışlarının ölçülmesine yönelik bir ölçek geliştirme çalışması
(2018-08-06)
Bu araştırmada, hane halklarının sürdürülebilir tüketim davranışlarını bütünlüklü bir yaklaşımla ele alan, kavramın kuramsal temelinive teorik alt yapısınıkapsayan ve geçerlilikve güvenilirlikkriterlerini sağlayan bir ölçek ...
Tüketici yenilikçiliği ve marka değeri algılarının marka yayma üzerindeki etkileri
(2018-08-06)
Son yıllarda marka yayma, çoğu firmanın başvurduğu bir büyüme stratejisi olmuştur. Bunun nedeni, pazara yeni ürünlerin sunulmasında marka yayma stratejisinin uygulanmasının, perakendeci ve tüketici kabulünü artırmaya yardım ...
Tüketici yenilikçiliği ve marka değeri algılarının marka yayma üzerindeki etkileri
(2018-08-06)
Son yıllarda marka yayma, çoğu firmanın başvurduğu bir büyüme stratejisi olmuştur. Bunun nedeni, pazara yeni ürünlerin sunulmasında marka yayma stratejisinin uygulanmasının, perakendeci ve tüketici kabulünü artırmaya yardım ...
Hane halklarının sürdürülebilir tüketim davranışlarının ölçülmesine yönelik bir ölçek geliştirme çalışması
(2018-08-06)
Bu araştırmada, hane halklarının sürdürülebilir tüketim davranışlarını bütünlüklü bir yaklaşımla ele alan, kavramın kuramsal temelinive teorik alt yapısınıkapsayan ve geçerlilikve güvenilirlikkriterlerini sağlayan bir ölçek ...