Browsing TEZLER by Subject "Call center"
Now showing items 1-20 of 20
-
Algılanan örgütsel destek ve örgütsel güvenin, örgütsel bağlılık ilişkisi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu tez çalışmasında algılanan örgütsel destek ve güven ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişkinin incelenmesi, temel amaç olarak belirlenmiştir. Çalışmanın ilk bölümünde literatür araştırması yapılmış, algılanan örgütsel ... -
Algılanan örgütsel destek ve örgütsel güvenin, örgütsel bağlılık ilişkisi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu tez çalışmasında algılanan örgütsel destek ve güven ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişkinin incelenmesi, temel amaç olarak belirlenmiştir. Çalışmanın ilk bölümünde literatür araştırması yapılmış, algılanan örgütsel ... -
Algılanan örgütsel destek ve örgütsel güvenin, örgütsel bağlılık ilişkisi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu tez çalışmasında algılanan örgütsel destek ve güven ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişkinin incelenmesi, temel amaç olarak belirlenmiştir. Çalışmanın ilk bölümünde literatür araştırması yapılmış, algılanan örgütsel ... -
Algılanan örgütsel destek ve örgütsel güvenin, örgütsel bağlılık ilişkisi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu tez çalışmasında algılanan örgütsel destek ve güven ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişkinin incelenmesi, temel amaç olarak belirlenmiştir. Çalışmanın ilk bölümünde literatür araştırması yapılmış, algılanan örgütsel ... -
Çağrı merkezlerinde takım çalışması ve örgütsel güven ilişkisi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın temel amacı; takım çalışması ve örgütsel güven arasında bir ilişkinin olup olmadığını belirlemektir. Bu kapsamda ilk iki bölümde takım çalışması ve örgütsel güven kavramları ayrıntılı olarak açıklanmaya ... -
Çağrı merkezlerinde takım çalışması ve örgütsel güven ilişkisi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın temel amacı; takım çalışması ve örgütsel güven arasında bir ilişkinin olup olmadığını belirlemektir. Bu kapsamda ilk iki bölümde takım çalışması ve örgütsel güven kavramları ayrıntılı olarak açıklanmaya ... -
Çağrı merkezlerinde takım çalışması ve örgütsel güven ilişkisi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın temel amacı; takım çalışması ve örgütsel güven arasında bir ilişkinin olup olmadığını belirlemektir. Bu kapsamda ilk iki bölümde takım çalışması ve örgütsel güven kavramları ayrıntılı olarak açıklanmaya ... -
Çağrı merkezlerinde takım çalışması ve örgütsel güven ilişkisi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın temel amacı; takım çalışması ve örgütsel güven arasında bir ilişkinin olup olmadığını belirlemektir. Bu kapsamda ilk iki bölümde takım çalışması ve örgütsel güven kavramları ayrıntılı olarak açıklanmaya ... -
Çağrı merkezlerinin kişisel satış hizmetleri üzerine bir inceleme
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Teknolojinin gelişimiyle artan üretim kapasitesi ve uluslararası ölçekteki rekabet ortamında, kusursuz mal ve hizmet üretiminin kontrolü önem kazanmıştır. Firmaların müşterileriyle ilişkilerinde `satış sonrası hizmetler` ... -
Çağrı merkezlerinin kişisel satış hizmetleri üzerine bir inceleme
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Teknolojinin gelişimiyle artan üretim kapasitesi ve uluslararası ölçekteki rekabet ortamında, kusursuz mal ve hizmet üretiminin kontrolü önem kazanmıştır. Firmaların müşterileriyle ilişkilerinde `satış sonrası hizmetler` ... -
Çağrı merkezlerinin kişisel satış hizmetleri üzerine bir inceleme
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Teknolojinin gelişimiyle artan üretim kapasitesi ve uluslararası ölçekteki rekabet ortamında, kusursuz mal ve hizmet üretiminin kontrolü önem kazanmıştır. Firmaların müşterileriyle ilişkilerinde `satış sonrası hizmetler` ... -
Çağrı merkezlerinin kişisel satış hizmetleri üzerine bir inceleme
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Teknolojinin gelişimiyle artan üretim kapasitesi ve uluslararası ölçekteki rekabet ortamında, kusursuz mal ve hizmet üretiminin kontrolü önem kazanmıştır. Firmaların müşterileriyle ilişkilerinde `satış sonrası hizmetler` ... -
Müşteri ilişkileri yönetimi ve bir çağrı merkezi örneği
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalısmanın amacı, değisen müsteri yaklasımlarıyla Müsteri ?liskileri Yönetimi'ningünümüzdeki önemini vurgulamak; satıs, pazarlama ve hizmet süreçlerinin müsteri odaklıfelsefe etrafında nasıl sekillendiğini aktarmaktır. ... -
Müşteri ilişkileri yönetimi ve bir çağrı merkezi örneği
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalısmanın amacı, değisen müsteri yaklasımlarıyla Müsteri ?liskileri Yönetimi'ningünümüzdeki önemini vurgulamak; satıs, pazarlama ve hizmet süreçlerinin müsteri odaklıfelsefe etrafında nasıl sekillendiğini aktarmaktır. ... -
Müşteri ilişkileri yönetimi ve bir çağrı merkezi örneği
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalısmanın amacı, değisen müsteri yaklasımlarıyla Müsteri ?liskileri Yönetimi'ningünümüzdeki önemini vurgulamak; satıs, pazarlama ve hizmet süreçlerinin müsteri odaklıfelsefe etrafında nasıl sekillendiğini aktarmaktır. ... -
Müşteri ilişkileri yönetimi ve bir çağrı merkezi örneği
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalısmanın amacı, değisen müsteri yaklasımlarıyla Müsteri ?liskileri Yönetimi'ningünümüzdeki önemini vurgulamak; satıs, pazarlama ve hizmet süreçlerinin müsteri odaklıfelsefe etrafında nasıl sekillendiğini aktarmaktır. ... -
Müşteri ilişkileri yönetimi ve telekomünikasyon sektöründe bir uygulama
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Müşteri, bir firmanın ürün ve hizmet sunduğu unsurların tamamına denir. Günümüzdeki teknolojik gelişmeler ve rekabetçi Pazar koşulları müşteri ilişkileri yönetimini zorunlu kılmaktadır. Müşteri ilişkileri yönetimi, merkezinde ... -
Müşteri ilişkileri yönetimi ve telekomünikasyon sektöründe bir uygulama
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Müşteri, bir firmanın ürün ve hizmet sunduğu unsurların tamamına denir. Günümüzdeki teknolojik gelişmeler ve rekabetçi Pazar koşulları müşteri ilişkileri yönetimini zorunlu kılmaktadır. Müşteri ilişkileri yönetimi, merkezinde ... -
Müşteri ilişkileri yönetimi ve telekomünikasyon sektöründe bir uygulama
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Müşteri, bir firmanın ürün ve hizmet sunduğu unsurların tamamına denir. Günümüzdeki teknolojik gelişmeler ve rekabetçi Pazar koşulları müşteri ilişkileri yönetimini zorunlu kılmaktadır. Müşteri ilişkileri yönetimi, merkezinde ... -
Müşteri ilişkileri yönetimi ve telekomünikasyon sektöründe bir uygulama
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Müşteri, bir firmanın ürün ve hizmet sunduğu unsurların tamamına denir. Günümüzdeki teknolojik gelişmeler ve rekabetçi Pazar koşulları müşteri ilişkileri yönetimini zorunlu kılmaktadır. Müşteri ilişkileri yönetimi, merkezinde ...