Now showing items 1-20 of 20

    • Algılanan örgütsel destek ve örgütsel güvenin, örgütsel bağlılık ilişkisi 

      Gürbüz, Rüveyde (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu tez çalışmasında algılanan örgütsel destek ve güven ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişkinin incelenmesi, temel amaç olarak belirlenmiştir. Çalışmanın ilk bölümünde literatür araştırması yapılmış, algılanan örgütsel ...
    • Algılanan örgütsel destek ve örgütsel güvenin, örgütsel bağlılık ilişkisi 

      Gürbüz, Rüveyde (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu tez çalışmasında algılanan örgütsel destek ve güven ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişkinin incelenmesi, temel amaç olarak belirlenmiştir. Çalışmanın ilk bölümünde literatür araştırması yapılmış, algılanan örgütsel ...
    • Algılanan örgütsel destek ve örgütsel güvenin, örgütsel bağlılık ilişkisi 

      Gürbüz, Rüveyde (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu tez çalışmasında algılanan örgütsel destek ve güven ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişkinin incelenmesi, temel amaç olarak belirlenmiştir. Çalışmanın ilk bölümünde literatür araştırması yapılmış, algılanan örgütsel ...
    • Algılanan örgütsel destek ve örgütsel güvenin, örgütsel bağlılık ilişkisi 

      Gürbüz, Rüveyde (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu tez çalışmasında algılanan örgütsel destek ve güven ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişkinin incelenmesi, temel amaç olarak belirlenmiştir. Çalışmanın ilk bölümünde literatür araştırması yapılmış, algılanan örgütsel ...
    • Çağrı merkezlerinde takım çalışması ve örgütsel güven ilişkisi 

      Işik, Musab (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu çalışmanın temel amacı; takım çalışması ve örgütsel güven arasında bir ilişkinin olup olmadığını belirlemektir. Bu kapsamda ilk iki bölümde takım çalışması ve örgütsel güven kavramları ayrıntılı olarak açıklanmaya ...
    • Çağrı merkezlerinde takım çalışması ve örgütsel güven ilişkisi 

      Işik, Musab (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu çalışmanın temel amacı; takım çalışması ve örgütsel güven arasında bir ilişkinin olup olmadığını belirlemektir. Bu kapsamda ilk iki bölümde takım çalışması ve örgütsel güven kavramları ayrıntılı olarak açıklanmaya ...
    • Çağrı merkezlerinde takım çalışması ve örgütsel güven ilişkisi 

      Işik, Musab (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu çalışmanın temel amacı; takım çalışması ve örgütsel güven arasında bir ilişkinin olup olmadığını belirlemektir. Bu kapsamda ilk iki bölümde takım çalışması ve örgütsel güven kavramları ayrıntılı olarak açıklanmaya ...
    • Çağrı merkezlerinde takım çalışması ve örgütsel güven ilişkisi 

      Işik, Musab (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu çalışmanın temel amacı; takım çalışması ve örgütsel güven arasında bir ilişkinin olup olmadığını belirlemektir. Bu kapsamda ilk iki bölümde takım çalışması ve örgütsel güven kavramları ayrıntılı olarak açıklanmaya ...
    • Çağrı merkezlerinin kişisel satış hizmetleri üzerine bir inceleme 

      Polat, Esra (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Teknolojinin gelişimiyle artan üretim kapasitesi ve uluslararası ölçekteki rekabet ortamında, kusursuz mal ve hizmet üretiminin kontrolü önem kazanmıştır. Firmaların müşterileriyle ilişkilerinde `satış sonrası hizmetler` ...
    • Çağrı merkezlerinin kişisel satış hizmetleri üzerine bir inceleme 

      Polat, Esra (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Teknolojinin gelişimiyle artan üretim kapasitesi ve uluslararası ölçekteki rekabet ortamında, kusursuz mal ve hizmet üretiminin kontrolü önem kazanmıştır. Firmaların müşterileriyle ilişkilerinde `satış sonrası hizmetler` ...
    • Çağrı merkezlerinin kişisel satış hizmetleri üzerine bir inceleme 

      Polat, Esra (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Teknolojinin gelişimiyle artan üretim kapasitesi ve uluslararası ölçekteki rekabet ortamında, kusursuz mal ve hizmet üretiminin kontrolü önem kazanmıştır. Firmaların müşterileriyle ilişkilerinde `satış sonrası hizmetler` ...
    • Çağrı merkezlerinin kişisel satış hizmetleri üzerine bir inceleme 

      Polat, Esra (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Teknolojinin gelişimiyle artan üretim kapasitesi ve uluslararası ölçekteki rekabet ortamında, kusursuz mal ve hizmet üretiminin kontrolü önem kazanmıştır. Firmaların müşterileriyle ilişkilerinde `satış sonrası hizmetler` ...
    • Müşteri ilişkileri yönetimi ve bir çağrı merkezi örneği 

      Bayir, Hatice (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu çalısmanın amacı, değisen müsteri yaklasımlarıyla Müsteri ?liskileri Yönetimi'ningünümüzdeki önemini vurgulamak; satıs, pazarlama ve hizmet süreçlerinin müsteri odaklıfelsefe etrafında nasıl sekillendiğini aktarmaktır. ...
    • Müşteri ilişkileri yönetimi ve bir çağrı merkezi örneği 

      Bayir, Hatice (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu çalısmanın amacı, değisen müsteri yaklasımlarıyla Müsteri ?liskileri Yönetimi'ningünümüzdeki önemini vurgulamak; satıs, pazarlama ve hizmet süreçlerinin müsteri odaklıfelsefe etrafında nasıl sekillendiğini aktarmaktır. ...
    • Müşteri ilişkileri yönetimi ve bir çağrı merkezi örneği 

      Bayir, Hatice (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu çalısmanın amacı, değisen müsteri yaklasımlarıyla Müsteri ?liskileri Yönetimi'ningünümüzdeki önemini vurgulamak; satıs, pazarlama ve hizmet süreçlerinin müsteri odaklıfelsefe etrafında nasıl sekillendiğini aktarmaktır. ...
    • Müşteri ilişkileri yönetimi ve bir çağrı merkezi örneği 

      Bayir, Hatice (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu çalısmanın amacı, değisen müsteri yaklasımlarıyla Müsteri ?liskileri Yönetimi'ningünümüzdeki önemini vurgulamak; satıs, pazarlama ve hizmet süreçlerinin müsteri odaklıfelsefe etrafında nasıl sekillendiğini aktarmaktır. ...
    • Müşteri ilişkileri yönetimi ve telekomünikasyon sektöründe bir uygulama 

      Atar, Funda (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Müşteri, bir firmanın ürün ve hizmet sunduğu unsurların tamamına denir. Günümüzdeki teknolojik gelişmeler ve rekabetçi Pazar koşulları müşteri ilişkileri yönetimini zorunlu kılmaktadır. Müşteri ilişkileri yönetimi, merkezinde ...
    • Müşteri ilişkileri yönetimi ve telekomünikasyon sektöründe bir uygulama 

      Atar, Funda (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Müşteri, bir firmanın ürün ve hizmet sunduğu unsurların tamamına denir. Günümüzdeki teknolojik gelişmeler ve rekabetçi Pazar koşulları müşteri ilişkileri yönetimini zorunlu kılmaktadır. Müşteri ilişkileri yönetimi, merkezinde ...
    • Müşteri ilişkileri yönetimi ve telekomünikasyon sektöründe bir uygulama 

      Atar, Funda (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Müşteri, bir firmanın ürün ve hizmet sunduğu unsurların tamamına denir. Günümüzdeki teknolojik gelişmeler ve rekabetçi Pazar koşulları müşteri ilişkileri yönetimini zorunlu kılmaktadır. Müşteri ilişkileri yönetimi, merkezinde ...
    • Müşteri ilişkileri yönetimi ve telekomünikasyon sektöründe bir uygulama 

      Atar, Funda (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Müşteri, bir firmanın ürün ve hizmet sunduğu unsurların tamamına denir. Günümüzdeki teknolojik gelişmeler ve rekabetçi Pazar koşulları müşteri ilişkileri yönetimini zorunlu kılmaktadır. Müşteri ilişkileri yönetimi, merkezinde ...