Browsing TEZLER by Title
Now showing items 21911-21930 of 22967
-
Vezirköprü/Oymaağaç Höyük Demir Çağı seramikleri
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-12-09)Anadolu Kronolojisinde, Hitit İmparatorluğu'nun (yaklaşık olarak MÖ 1190) yıkılmasının ardından başlayarak İskender'in Anadolu'yu fethiyle (MÖ 330) sona erdirilen dönem Demir Çağı olarak tanımlanmaktadır. ... -
Video sanatının varoluş süreci ve Nam June Paik
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Video sanatı taşınabilir kameraların ortaya çıkışı ve yaygınlaşması ile birlikte oluşan, ancak kökeni fotoğraf ve modern sanat akımlarına kadar dayanan bir sanat biçimidir. Bir yandan elektronik teknolojisinin bir sanat ... -
Video sanatının varoluş süreci ve Nam June Paik
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Video sanatı taşınabilir kameraların ortaya çıkışı ve yaygınlaşması ile birlikte oluşan, ancak kökeni fotoğraf ve modern sanat akımlarına kadar dayanan bir sanat biçimidir. Bir yandan elektronik teknolojisinin bir sanat ... -
Video sanatının varoluş süreci ve Nam June Paik
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Video sanatı taşınabilir kameraların ortaya çıkışı ve yaygınlaşması ile birlikte oluşan, ancak kökeni fotoğraf ve modern sanat akımlarına kadar dayanan bir sanat biçimidir. Bir yandan elektronik teknolojisinin bir sanat ... -
Video sanatının varoluş süreci ve Nam June Paik
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Video sanatı taşınabilir kameraların ortaya çıkışı ve yaygınlaşması ile birlikte oluşan, ancak kökeni fotoğraf ve modern sanat akımlarına kadar dayanan bir sanat biçimidir. Bir yandan elektronik teknolojisinin bir sanat ... -
Video-clipte fotoğrafın kullanımı
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)ÖZET Video-Clip'te Fotoğrafın Kullanımı Okan TOKER Danışman: Yard. Doç. Nafıa ÖZDEMİR Jüri: Yard. Doç Nafıa ÖZDEMİR Yard. Doç. Mehmet KAVUKÇU Yard. Doç. Erol KILIÇ Filmsel anlamda önce sinema doğdu; sonra televizyon ... -
Video-clipte fotoğrafın kullanımı
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)ÖZET Video-Clip'te Fotoğrafın Kullanımı Okan TOKER Danışman: Yard. Doç. Nafıa ÖZDEMİR Jüri: Yard. Doç Nafıa ÖZDEMİR Yard. Doç. Mehmet KAVUKÇU Yard. Doç. Erol KILIÇ Filmsel anlamda önce sinema doğdu; sonra televizyon ... -
Video-clipte fotoğrafın kullanımı
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)ÖZET Video-Clip'te Fotoğrafın Kullanımı Okan TOKER Danışman: Yard. Doç. Nafıa ÖZDEMİR Jüri: Yard. Doç Nafıa ÖZDEMİR Yard. Doç. Mehmet KAVUKÇU Yard. Doç. Erol KILIÇ Filmsel anlamda önce sinema doğdu; sonra televizyon ... -
Video-clipte fotoğrafın kullanımı
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)ÖZET Video-Clip'te Fotoğrafın Kullanımı Okan TOKER Danışman: Yard. Doç. Nafıa ÖZDEMİR Jüri: Yard. Doç Nafıa ÖZDEMİR Yard. Doç. Mehmet KAVUKÇU Yard. Doç. Erol KILIÇ Filmsel anlamda önce sinema doğdu; sonra televizyon ... -
Video-clipte fotoğrafın kullanımı
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)ÖZET Video-Clip'te Fotoğrafın Kullanımı Okan TOKER Danışman: Yard. Doç. Nafıa ÖZDEMİR Jüri: Yard. Doç Nafıa ÖZDEMİR Yard. Doç. Mehmet KAVUKÇU Yard. Doç. Erol KILIÇ Filmsel anlamda önce sinema doğdu; sonra televizyon ... -
Videonun dinleme becerisine ön örgütleyici olarak uygulanması
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın amacı özgün videonun yabancı dil öğretiminde dinleme becerisini geliştirmede ön örgütleyici olarak kullanılması ve bu uygulamanın dinleme becerisini ne derece etkilediğini belirlemektir.Dinleme becerisi, temel ... -
Videonun dinleme becerisine ön örgütleyici olarak uygulanması
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın amacı özgün videonun yabancı dil öğretiminde dinleme becerisini geliştirmede ön örgütleyici olarak kullanılması ve bu uygulamanın dinleme becerisini ne derece etkilediğini belirlemektir.Dinleme becerisi, temel ... -
Videonun dinleme becerisine ön örgütleyici olarak uygulanması
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın amacı özgün videonun yabancı dil öğretiminde dinleme becerisini geliştirmede ön örgütleyici olarak kullanılması ve bu uygulamanın dinleme becerisini ne derece etkilediğini belirlemektir.Dinleme becerisi, temel ... -
Videonun dinleme becerisine ön örgütleyici olarak uygulanması
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın amacı özgün videonun yabancı dil öğretiminde dinleme becerisini geliştirmede ön örgütleyici olarak kullanılması ve bu uygulamanın dinleme becerisini ne derece etkilediğini belirlemektir.Dinleme becerisi, temel ... -
VIII. sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersinde yer alan olgu, kavram ve genellemelerin öğretimi ve önemi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)?lköğretim sekizinci sınıf ?nkılâp Tarihi dersinde yer alan olgu, kavram vegenellemeler tarih öğretimi açısından son derece önemlidir; çünkü dersin temelini olusturanolgu-kavram ve genellemelerin tam anlamıyla öğrenilmesi ... -
VIII. sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersinde yer alan olgu, kavram ve genellemelerin öğretimi ve önemi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)?lköğretim sekizinci sınıf ?nkılâp Tarihi dersinde yer alan olgu, kavram vegenellemeler tarih öğretimi açısından son derece önemlidir; çünkü dersin temelini olusturanolgu-kavram ve genellemelerin tam anlamıyla öğrenilmesi ... -
VIII. sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersinde yer alan olgu, kavram ve genellemelerin öğretimi ve önemi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)?lköğretim sekizinci sınıf ?nkılâp Tarihi dersinde yer alan olgu, kavram vegenellemeler tarih öğretimi açısından son derece önemlidir; çünkü dersin temelini olusturanolgu-kavram ve genellemelerin tam anlamıyla öğrenilmesi ... -
VIII. sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersinde yer alan olgu, kavram ve genellemelerin öğretimi ve önemi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)?lköğretim sekizinci sınıf ?nkılâp Tarihi dersinde yer alan olgu, kavram vegenellemeler tarih öğretimi açısından son derece önemlidir; çünkü dersin temelini olusturanolgu-kavram ve genellemelerin tam anlamıyla öğrenilmesi ... -
Vilayet Salnamelerine göre Erzurum Vilayeti(h.1310, 1317, 1318)
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmada XIX. yy'ın ilk çeyreğinde Sâlnâmeler esas alınarak Erzurumvilâyeti'nin idari, ekonomik ve sosyal yapısı incelenmiştir.Birinci bölümde Erzurum Vilayeti merkez yönetim birimleri, ikinci bölümdevilâyet ... -
Vilayet Salnamelerine göre Erzurum Vilayeti(h.1310, 1317, 1318)
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmada XIX. yy'ın ilk çeyreğinde Sâlnâmeler esas alınarak Erzurumvilâyeti'nin idari, ekonomik ve sosyal yapısı incelenmiştir.Birinci bölümde Erzurum Vilayeti merkez yönetim birimleri, ikinci bölümdevilâyet ...