Now showing items 14818-14837 of 22967

    • Musavver Malumat Mecmuası`nın (1-7) ciltlerindeki edebi makaleler ve tahlilli fihrist 

      Uç, Himmet (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-09-24)
    • Musavver Muhit (inceleme ve edebiyatla ilgili metinler) 

      Türk, Hatem (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      VI ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ `MUSAVVER MUHİT` İNCELEME, TAHLİLİ FİHRİST, SEÇME METİNLER Hatem TÜRK Danışman: Yrd. Doç. Dr. Ali İhsan KOLCU 2002-414+13 Jüri: Yrd. Doç. Dr. Ali İhsan KOLCU Yrd. Doç. Dr. Erdoğan ERBAY Yrd. Doç. ...
    • Musavver Muhit (inceleme ve edebiyatla ilgili metinler) 

      Türk, Hatem (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      VI ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ `MUSAVVER MUHİT` İNCELEME, TAHLİLİ FİHRİST, SEÇME METİNLER Hatem TÜRK Danışman: Yrd. Doç. Dr. Ali İhsan KOLCU 2002-414+13 Jüri: Yrd. Doç. Dr. Ali İhsan KOLCU Yrd. Doç. Dr. Erdoğan ERBAY Yrd. Doç. ...
    • Musavver Muhit (inceleme ve edebiyatla ilgili metinler) 

      Türk, Hatem (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      VI ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ `MUSAVVER MUHİT` İNCELEME, TAHLİLİ FİHRİST, SEÇME METİNLER Hatem TÜRK Danışman: Yrd. Doç. Dr. Ali İhsan KOLCU 2002-414+13 Jüri: Yrd. Doç. Dr. Ali İhsan KOLCU Yrd. Doç. Dr. Erdoğan ERBAY Yrd. Doç. ...
    • Musavver Muhit (inceleme ve edebiyatla ilgili metinler) 

      Türk, Hatem (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      VI ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ `MUSAVVER MUHİT` İNCELEME, TAHLİLİ FİHRİST, SEÇME METİNLER Hatem TÜRK Danışman: Yrd. Doç. Dr. Ali İhsan KOLCU 2002-414+13 Jüri: Yrd. Doç. Dr. Ali İhsan KOLCU Yrd. Doç. Dr. Erdoğan ERBAY Yrd. Doç. ...
    • Musavver Muhit (inceleme ve edebiyatla ilgili metinler) 

      Türk, Hatem (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      VI ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ `MUSAVVER MUHİT` İNCELEME, TAHLİLİ FİHRİST, SEÇME METİNLER Hatem TÜRK Danışman: Yrd. Doç. Dr. Ali İhsan KOLCU 2002-414+13 Jüri: Yrd. Doç. Dr. Ali İhsan KOLCU Yrd. Doç. Dr. Erdoğan ERBAY Yrd. Doç. ...
    • Mustafa el-Galâyînî ve ed-durûsu`l- `Arabiyye li`l-Medârisi`l-İbtidâiyye adlı eserinin öğretim ilkeleri açısından tahlili 

      Karaca, Mustafa (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-07-06)
      Öğretim faaliyetleri belirli ilke, yöntem ve tekniklerle yürütülmektedir. Öğretim faaliyetinin başarısı da bu ilke ve yöntemlere bağlı olarak değişmektedir. Öğretim faaliyetlerinde önemli unsurlardan birisi de takip edilen ...
    • Mustafa Kutlu`nun hikâyelerinde fiilimsiler 

      Metin, Beyazit (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu çalışmada Mustafa Kutlu'nun hikâyelerindeki fiilimsilerin işlevleri araştırıl-mıştır. Araştırmada yapısal-işlevsel sözdizimi yöntemi kullanılmıştır. Yan cümlelerin yapı ve işlevlerinin yanında temel cümleyle olan ...
    • Mustafa Kutlu`nun hikâyelerinde fiilimsiler 

      Metin, Beyazit (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu çalışmada Mustafa Kutlu'nun hikâyelerindeki fiilimsilerin işlevleri araştırıl-mıştır. Araştırmada yapısal-işlevsel sözdizimi yöntemi kullanılmıştır. Yan cümlelerin yapı ve işlevlerinin yanında temel cümleyle olan ...
    • Mustafa Kutlu`nun hikâyelerinde fiilimsiler 

      Metin, Beyazit (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu çalışmada Mustafa Kutlu'nun hikâyelerindeki fiilimsilerin işlevleri araştırıl-mıştır. Araştırmada yapısal-işlevsel sözdizimi yöntemi kullanılmıştır. Yan cümlelerin yapı ve işlevlerinin yanında temel cümleyle olan ...
    • Mustafa Kutlu`nun hikâyelerinde fiilimsiler 

      Metin, Beyazit (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu çalışmada Mustafa Kutlu'nun hikâyelerindeki fiilimsilerin işlevleri araştırıl-mıştır. Araştırmada yapısal-işlevsel sözdizimi yöntemi kullanılmıştır. Yan cümlelerin yapı ve işlevlerinin yanında temel cümleyle olan ...
    • Mustafa Necati Sepetçioğlu: Hayatı, sanatı ve eserleri 

      Çalik, Etem (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
    • Mustafa Necati Sepetçioğlu: Hayatı, sanatı ve eserleri 

      Çalik, Etem (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
    • Mustafa Necati Sepetçioğlu: Hayatı, sanatı ve eserleri 

      Çalik, Etem (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
    • Mustafa Necati Sepetçioğlu: Hayatı, sanatı ve eserleri 

      Çalik, Etem (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
    • Mustafa Necati Sepetçioğlu: Hayatı, sanatı ve eserleri 

      Çalik, Etem (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
    • Mustafa Necati Sepetçioğlu`nun Sabır Ağacı romanında halk bilimi unsurları 

      Kara, Kürşad (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Kültür, insana yasadığı toplum içinde varlığına ait bir kimlik kazandırandeğerler bütünüdür. ?nsan doğduktan sonra milletine ait kültürle tanıstırılıp o kültürleeğitilmelidir. Bu eğitim belirli bir zaman diliminde değil ...
    • Mustafa Necati Sepetçioğlu`nun Sabır Ağacı romanında halk bilimi unsurları 

      Kara, Kürşad (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Kültür, insana yasadığı toplum içinde varlığına ait bir kimlik kazandırandeğerler bütünüdür. ?nsan doğduktan sonra milletine ait kültürle tanıstırılıp o kültürleeğitilmelidir. Bu eğitim belirli bir zaman diliminde değil ...
    • Mustafa Necati Sepetçioğlu`nun Sabır Ağacı romanında halk bilimi unsurları 

      Kara, Kürşad (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Kültür, insana yasadığı toplum içinde varlığına ait bir kimlik kazandırandeğerler bütünüdür. ?nsan doğduktan sonra milletine ait kültürle tanıstırılıp o kültürleeğitilmelidir. Bu eğitim belirli bir zaman diliminde değil ...
    • Mustafa Necati Sepetçioğlu`nun Sabır Ağacı romanında halk bilimi unsurları 

      Kara, Kürşad (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Kültür, insana yasadığı toplum içinde varlığına ait bir kimlik kazandırandeğerler bütünüdür. ?nsan doğduktan sonra milletine ait kültürle tanıstırılıp o kültürleeğitilmelidir. Bu eğitim belirli bir zaman diliminde değil ...