Search
Now showing items 1-10 of 17
İlköğretim ikinci kademe Türkçe dersi programındaki amaçların gerçekleşme düzeyi
(2018-08-06)
Bu araştırma, ilköğretim ikinci kademede uygulanmakta olan Türkçe Dersi Programındaki amaçları ölçmeye yönelik bilimsel bir çalışmadır. Araştırmanın çalışma evreni olarak Ardahan, Ağrı ve Erzurum illeri belirlenmiş ve ...
Yeni Türkçe ders programına göre ilköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin yaratıcı yazma çalışmalarının yazım noktalama ve planlama açısından değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Bu araştırmada, İlköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin yaratıcı yazma çalışmalarında yaptıkları yazım, noktalama kurallarının uygulanması ve plânlama hataları tespit edilmeye çalışılmıştır.Araştırmanın evrenini, Erzurum'un ...
İşbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerini geliştirmesine etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmada, işbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerinin geliştirilmesine etkisi araştırılmıştır. Araştırmanın amacı doğrultusunda 2009-2010 eğitim-öğretim yılı güz ...
İşbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerini geliştirmesine etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmada, işbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerinin geliştirilmesine etkisi araştırılmıştır. Araştırmanın amacı doğrultusunda 2009-2010 eğitim-öğretim yılı güz ...
Yeni Türkçe ders programına göre ilköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin yaratıcı yazma çalışmalarının yazım noktalama ve planlama açısından değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Bu araştırmada, İlköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin yaratıcı yazma çalışmalarında yaptıkları yazım, noktalama kurallarının uygulanması ve plânlama hataları tespit edilmeye çalışılmıştır.Araştırmanın evrenini, Erzurum'un ...
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerine noktalama işaretlerinin öğretiminde işbirlikli öğrenme tekniklerinden Jigsaw ı`in akademik başarıya etkisi
(2018-08-06)
Araştırmacının amacı, ilköğretim 5. sınıf öğrencilerine noktalama işaretlerinin öğretilmesinde Jigsaw I tekniğinin akademik başarıya etkisini belirlemektir. Günümüzde uygulanmakta olan 5. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim ...
Yeni Türkçe ders programına göre ilköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin yaratıcı yazma çalışmalarının yazım noktalama ve planlama açısından değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Bu araştırmada, İlköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin yaratıcı yazma çalışmalarında yaptıkları yazım, noktalama kurallarının uygulanması ve plânlama hataları tespit edilmeye çalışılmıştır.Araştırmanın evrenini, Erzurum'un ...
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerine noktalama işaretlerinin öğretiminde işbirlikli öğrenme tekniklerinden Jigsaw ı`in akademik başarıya etkisi
(2018-08-06)
Araştırmacının amacı, ilköğretim 5. sınıf öğrencilerine noktalama işaretlerinin öğretilmesinde Jigsaw I tekniğinin akademik başarıya etkisini belirlemektir. Günümüzde uygulanmakta olan 5. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim ...
İlköğretim ikinci kademe Türkçe dersi programındaki amaçların gerçekleşme düzeyi
(2018-08-06)
Bu araştırma, ilköğretim ikinci kademede uygulanmakta olan Türkçe Dersi Programındaki amaçları ölçmeye yönelik bilimsel bir çalışmadır. Araştırmanın çalışma evreni olarak Ardahan, Ağrı ve Erzurum illeri belirlenmiş ve ...
İşbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerini geliştirmesine etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmada, işbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerinin geliştirilmesine etkisi araştırılmıştır. Araştırmanın amacı doğrultusunda 2009-2010 eğitim-öğretim yılı güz ...