Search
Now showing items 1-9 of 9
Kültürel düzeyi farklı ailelerden gelen ilkokul birinci devre öğrencilerinin okuma-anlama düzeyleri
(2018-08-06)
Bu araştırmada, farklı kültürel düzeylerden gelen ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuma anlama düzeyleri arasındaki farklılıklar tespit edilmeye çalışılmıştır. Araştırmada deneysel bir yöntem izlendiğinden Erzurum ...
Kültürel düzeyi farklı ailelerden gelen ilkokul birinci devre öğrencilerinin okuma-anlama düzeyleri
(2018-08-06)
Bu araştırmada, farklı kültürel düzeylerden gelen ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuma anlama düzeyleri arasındaki farklılıklar tespit edilmeye çalışılmıştır. Araştırmada deneysel bir yöntem izlendiğinden Erzurum ...
İlköğretim okulları 3. sınıf hayat bilgisi ders içeriğinin öğretmen görüşlerine göre, bazı değişkenler açısından yeterlilik düzeyi (standart belirleme - Erzurum ili örneği)
(2018-08-06)
Bu araştırmanın temel amacı; İlköğretim okullarında uygulanan üçüncü sınıf Hayat Bilgisi dersi programının içerik bakımından, öğretmen görüşlerine göre analiz edilerek, hayat bilgisi dersine yönelik standartları oluşturmaktır. ...
Kültürel düzeyi farklı ailelerden gelen ilkokul birinci devre öğrencilerinin okuma-anlama düzeyleri
(2018-08-06)
Bu araştırmada, farklı kültürel düzeylerden gelen ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuma anlama düzeyleri arasındaki farklılıklar tespit edilmeye çalışılmıştır. Araştırmada deneysel bir yöntem izlendiğinden Erzurum ...
Kültürel düzeyi farklı ailelerden gelen ilkokul birinci devre öğrencilerinin okuma-anlama düzeyleri
(2018-08-06)
Bu araştırmada, farklı kültürel düzeylerden gelen ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuma anlama düzeyleri arasındaki farklılıklar tespit edilmeye çalışılmıştır. Araştırmada deneysel bir yöntem izlendiğinden Erzurum ...
Kültürel düzeyi farklı ailelerden gelen ilkokul birinci devre öğrencilerinin okuma-anlama düzeyleri
(2018-08-06)
Bu araştırmada, farklı kültürel düzeylerden gelen ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuma anlama düzeyleri arasındaki farklılıklar tespit edilmeye çalışılmıştır. Araştırmada deneysel bir yöntem izlendiğinden Erzurum ...
İlköğretim okulları 3. sınıf hayat bilgisi ders içeriğinin öğretmen görüşlerine göre, bazı değişkenler açısından yeterlilik düzeyi (standart belirleme - Erzurum ili örneği)
(2018-08-06)
Bu araştırmanın temel amacı; İlköğretim okullarında uygulanan üçüncü sınıf Hayat Bilgisi dersi programının içerik bakımından, öğretmen görüşlerine göre analiz edilerek, hayat bilgisi dersine yönelik standartları oluşturmaktır. ...
İlköğretim okulları 3. sınıf hayat bilgisi ders içeriğinin öğretmen görüşlerine göre, bazı değişkenler açısından yeterlilik düzeyi (standart belirleme - Erzurum ili örneği)
(2018-08-06)
Bu araştırmanın temel amacı; İlköğretim okullarında uygulanan üçüncü sınıf Hayat Bilgisi dersi programının içerik bakımından, öğretmen görüşlerine göre analiz edilerek, hayat bilgisi dersine yönelik standartları oluşturmaktır. ...
İlköğretim okulları 3. sınıf hayat bilgisi ders içeriğinin öğretmen görüşlerine göre, bazı değişkenler açısından yeterlilik düzeyi (standart belirleme - Erzurum ili örneği)
(2018-08-06)
Bu araştırmanın temel amacı; İlköğretim okullarında uygulanan üçüncü sınıf Hayat Bilgisi dersi programının içerik bakımından, öğretmen görüşlerine göre analiz edilerek, hayat bilgisi dersine yönelik standartları oluşturmaktır. ...