Browsing EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ by Author "09bbe45e9cafd2948ef32294a3f87a0e"
Now showing items 1-1 of 1
-
Probleme dayalı öğrenme yönteminin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersi ?ısı ve sıcaklık? konusunda sahip oldukları kavram yanılgılarını gidermede etkisi
Bayram, Ayşegül (SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışmanın amacı Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknoloji dersi ?Isı ve Sıcaklık? konusunda sahip oldukları kavram yanılgılarını gidermede etkisini incelemektir.Bu araştırmanın ...