Show simple item record

dc.contributor.advisorÖztürk, Ergün
dc.contributor.authorÖztürk, Işilnur
dc.date.accessioned2020-12-29T13:53:59Z
dc.date.available2020-12-29T13:53:59Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/435484
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı, elektronik kitaplara ilişkin ilköğretim sınıf öğretmenlerinin algılarını ve 5.sınıf öğrencilerinin elektronik kitap ile ilgili görüşlerini belirlemektir. Araştırmada elektronik kitaplara ilişkin ilköğretim sınıf öğretmenlerinin algılarını ve ilköğretim 5.sınıf öğrencilerinin görüşlerini saptamak amacıyla hem nitel hem de nicel veri toplamak için 'karma araştırma deseni' kullanılmıştır. Araştırmada nitel ve nicel araştırma yöntemleri kullanılmıştır.Araştırmanın nicel boyutunda tarama modeli kullanılmıştır.Araştırmanın nitel boyutunda uygun örnekleme yöntemlerinden kolay ulaşılabilir durum örneklemesi kullanılmıştır.Anahtar kelimeler: Elektronik Kitap, Sınıf Öğretmeni, Algı.
dc.description.abstractThe purpose of this study is determine to Primary classroom teacher's perception of electronic boks and 5th grade student's views on electronic boks.In research collect both qualitative and quantitative data on the 'mixed research design' is used in order to determine the views of to Elementary school teachers' perceptions of electronic books and 5th grade Primary school students.Quantitative part of the study, was used descriptive survey method.Convenience sampling was used in the qualitative part of research.Key Words: Electronic book, Classroom teacher, Perception.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleİlköğretim sınıf öğretmenlerinin elektronik kitap algıları ve ilköğretim 5.sınıf öğrencilerinin elektronik kitap ile ilgili görüşleri
dc.title.alternativeThe primary classroom teachers'perception of electronic books and 5th grade students'views about electronic books
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİlköğretim Anabilim Dalı
dc.subject.ytmClass teachers
dc.subject.ytmPrimary education students
dc.subject.ytmPrimary education teachers
dc.subject.ytmElectronic book
dc.subject.ytmTeacher perception
dc.identifier.yokid10030283
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universitySAKARYA ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid353099
dc.description.pages122
dc.publisher.disciplineSınıf Öğretmenliği Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess