Search
Now showing items 1-10 of 33
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin duygusal zekâ düzeyleri ile çatışma yönetimi stratejileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
(2018-08-06)
Bu tezin temel amacı ilköğretimde görev yapan öğretmenlerin duygusal zekâ düzeyleri ile çatışma yönetimi stratejileri arasındaki ilişkiyi ortaya koymaktır.Araştırmanın evreni Gaziantep İli Şahinbey ve Şehitkâmil merkez ...
İlköğretim okulu yöneticilerinin değişime direnmeye karşı uyguladıkları çözümlerin incelenmesi: Kilis örneği
(2018-08-06)
Değişim, her örgütün varlığını devam ettirmesi için gerekli bir olgudur. Eğitimde, sosyal alanda, fiziki ve teknolojik yapıda meydana gelen değişimler ve yenilikler eğitim örgütlerinin yapı ve isleyişinde değişim ihtiyacını ...
İlköğretim öğretmenlerinde sosyal paylaşım sitelerini kullanma durumunun okul kültürüne katkısının incelenmesi
(2018-08-06)
Bu tezin temel amacı ilköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin sosyal paylaşım sitelerini kullanma durumunun, okul kültürüne katkısının belirlenen değişkenler açısından incelenmesidir. Araştırma evrenini, Gaziantep ...
Mısır`da ilköğretim 1.ve 2. sınıflarda İslam din eğitimi (Ders kitapları üzerine bir analiz)
(2020-05-17)
Mısır'da ilk, orta ve yüksek öğretim faaliyetleri, Ezher Eğitim Kurumlarının 1960'ta devlete bağlanmasından bu yana hem genel devlet okulları hem de Ezher tarafından yürütülmektedir. İlköğretimdeki `İslam Din ...
Öğrenci zorlukları konusunda geliştirilen bir mesleki gelişim programının matematiksel öğrenci zorluklarına gösterilen öğretmen müdahale türlerine etkisi
(2018-08-06)
Bu tez çalışmasında öğrenci zorlukları konusunda geliştirilen bir mesleki gelişim programının matematiksel öğrenci zorluklarına gösterilen öğretmen müdahale türlerine olan etkisi incelenmiştir. Araştırmaya Gaziantep ilinin ...
Matematik öğretimi etkinlik uygulamalarında karşılaşılan öğrenci zorluklarının nedenleri ve öğretmen müdahale türleri
(2018-08-06)
Bu tezin amacı matematik dersi etkinlik uygulamaları sırasında ortaya çıkan öğrenci zorluklarının nedenlerini ve zorluklar karşısındaki öğretmen müdahale türlerini belirlemektir. Bu çalışma nitel bir araştırma olup deseni ...
Kubaşık öğrenme yöntemi ile geleneksel öğrenme yönteminin ilköğretim sosyal bilgiler dersinde akademik başarıyı etkileme düzeylerinin karşılaştırılması
(2018-08-06)
ÖZET KUB AŞIK ÖĞRENME YÖNTEMİ ÎLE GELENEKSEL ÖĞRENME YÖNTEMİNİN İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE AKADEMİK BAŞARIYI ETKİLEME DÜZEYLERİNİN KARŞDLAŞTDULMASI YILDIRIM, Ayşe Yüksek Lisans Tezi, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı ...
Birleştirilmiş ve normal sınıflarda 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin Türkçe ve Matematik derslerindeki başarılarının karşılaştırılması
(2018-08-06)
Ill oz BİRLEŞTİRİLMİŞ VE NORMAL SINIFLARDA OKUYAN 4. VE 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE VE MATEMATİK DERSLERİNDEKİ BAŞARILARININ KARŞILAŞTIRILMASI (Gaziantep İli Merkez İlçeleri Örneği) KILINÇ, Selçuk Yüksek Lisans Tezi, ...
İlköğretim 5. sınıf sosyal bilgiler ders programının amaç, içerik, öğretim etkinlikleri ve değerlendirme boyutları açısından incelenmesi
(2018-08-06)
II öz İlköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Progr«E?îSîn Amaç, İçerik* Öğretim Etkinlikleri ve Değerlendirme Boyutları Açısından İncelenmesi (Gaziantep İli Örneği) Şenay RÜMEVLEKLİOĞLU Yüksek Lisans Tezi, Eğitim Bilimleri ...
Öğrencilerin buharlaşma kavramını farklı bağlamlara transfer edebilme becerileri
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersinde öğrendikleri buharlaşma kavramını karşılaştıkları farklı problem durumlarını çözerken kullanıp kullanamadıklarını ve kullanmadaki başarı düzeylerini ...