Browsing TEZLER by Author "Uçkun, Berrin"
Now showing items 1-11 of 11
-
A Study of the extent to which receptive types of vocabulary knowledge indicates subjects depth of vocabulary knowledge (A case study in a secondary school medium)
Yalçin, Fadime (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Kelime bilgisi yabancı dil öğretimi alanındaki birçok çalışmanın ana odağı olmuştur. Bu nedenle kelime bilgisinin değerlendirilmesini içeren bu çalışmanın yabancı dil öğretimi ve öğrenimi sürecine değerli katkılarda ... -
An Analysis of the relationship between students summarising ability and success in answering reading comprehension questions in their second language
Aksoy, Ayşe Pinar (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)öz ÖĞRENCİLERİN YABANCI DİLDE ÖZET ÇIKARMA YETENEĞİ İLE OKUMA- ANLAMA SORULARINI CEVAPLAMA BAŞARISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ANALİZİ AKSOY, Ayşe Pınar Yüksek Lisans Tezi, İngiliz Dili Eğitimi Tez Yöneticisi : Yrd. Doç. Dr. ... -
An investigation into the effects of creative drama activities on young learners` vocabulary acquisition: A case study
Bulut Yilmaz, Rabia (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu tezin temel amacı çocukların kelime ediniminde yaratıcı drama çalışmalarının etkilerini araştırmaktır. Bu çalışma Gaziantep'de 30 Ağustos İlköğretim Okulu'nda bulunan 78 yedinci sınıf öğrencisine uygulandı. ... -
An Investigation of the construct validity of standardized multiple-choice reading tests - a case study
Şen Daşiyici, Nazli Halenur (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)IV ÖZET ÇOKTAN SEÇMELİ STANDART OKUMA TESTLERİNİN GEÇERLİLİĞİNİN ARAŞTIRILMASI (ÖRNEK VAKA ÇALIŞMASI ) ŞEN, Nazlı Halenur Yüksek Lisans Tezi, İngiliz Dili Eğitimi Tez Yöneticisi: Yrd. Doç. Dr. Berrin UÇKUN Nisan, 2002, 124 ... -
Error analysis of the English writings of the students from the department of foreign language at the University of Gaziantep
Gürsel, Erdal (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)öz GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN İNGİLİZCE KOMPOZİSYONLARINDA YANLIŞLARIN ANALİZİ GÜRSEL,Erdal Yüksek Lisans Tezi, İngiliz Dili Eğitimi Tez Yöneticisi: Y. Doç. Dr. Berrin Uçkun Ocak, 1998 82 ... -
The Effectiveness of computer assisted language learning (call) in grammar instruction to vocational high school EFL students
Kaplan, Mehmet Ufuk (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)ÖZET MESLEK YÜKSEKOKULU İNGİLİZCE ÖĞRENCİLERİNİN GRAMER ÖĞRETİMİNDE BİLGİSAYAR DESTEKLİ DİL ÖĞRENİMİNİN (CALL) ETKİNLİĞİ KAPLAN, Mehmet Ufuk Yükesek Lisans Tezi, İngiliz Dili Eğitimi Tez Yöneticisi: Yrd. Doç Dr. Berrin ... -
The interactive effects of language proficieny level and context on subjects`performance in vocabulary tests of matching and gap-filling
Utar Özkan, Suna (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Ill OZ DİL SEVİYESİ VE BAĞLAM ETKİLEŞİMİNİN, BOŞLUK DOLDURMA VE EŞLEŞTİRME KELİME TESTLERİNDEKİ ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ (Gaziantep Üniversitesinde örnek bir çalışma) Suna UTAR (ÖZKAN) Yüksek Lisans Tezi, İngiliz Dili ... -
The Measurement of content words in vocabulary tests for preparatory English programs in high school using three assessment tasks: C-test, multiple-choice test and matching tast (a case study)
Korkmaz, Eylem (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)IV ÖZET ORTA ÖĞRENİMDEKİ İNGİLİZCE HAZIRLIK PROGRAMLARI İÇİN GELİŞTİRİLEN KELİME BİLGİSİ ÖLÇME SINAVLARINDA BİLGİ YÜKLÜ KELİMELERİN ÜÇ AYRI TEKNİK İLE ÖLÇÜLMESİ: C-TEST, ÇOKTAN SEÇMELİ VE EŞLEŞTİRME (Örnek Vaka Çalışması) ... -
The organization of 8th grade learners` beliefs related to learning English as a foreign language
Akçakaya, Nagihan (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu tezin temel amacı Türkiye'deki sekizinci sınıf öğrencilerinin İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenmeye ilişkin inançlarının yapılanması ve bu oluşumda cinsiyet ve okul türü (özel veya devlet) gibi bağımsız değişkenlerin ... -
The sources and relations of foreign language listening anxiety with respect to text type and learner variables: A case study at Gaziantep University
Kiliç, Mehmet (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu tezin temel amacı farklı dinleme metni türlerinin İngilizce öğrenenlerin Yabancı Dilde Dinleme Kaygısı üzerine etkilerini araştırmaktır.Örneklem Gaziantep Üniversitesi ? Yabancı Diller Yüksekokulu'ndaki 157 Türk ... -
The washback effects of foreign language component of the university entrance examination on the teaching and learning context of English language groups in secondary education (a case study)
Ersürmeli Sevimli, Sevgin (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Sınavların öğretme ve öğrenme üzerinde güçlü bir etkiye sahip olması olgusu `geri etki' olarak adlandırılmaktadır.Geri etki iki kategoriye ayrılır: olumsuz ve olumlu. Olumsuz geri etki, genellikle, öğretmenlerin ...