Browsing TEZLER by Author "Tan, Ahmet"
Now showing items 1-17 of 17
-
Destinasyonlarda mültecilere yönelik algıların destinasyona yönelik kişilik, imaj, tutum memnuniyet ve davranışsal niyete etkisi
Sürme, Metin (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-10-07)Bir destinasyonunhizmet kalitesi destinasyonun yönetiminin ve pazarlamasının başarısında hayati bir rol oynamaktadır. Uluslararası pazarlama ve turizm alan yazınında destinasyon hizmetleri üzerinde birçok değerli araştırma ... -
Eğlence pazarlaması: `Parkantep örneği`
Özelbistan, Damla (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Eğlence pazarlamasında amaç, hedef kitleye boş zamanlarında değerlendirebilecekleri eğlenceli deneyimler sunmaktır. Bu eğlenceli faaliyetler sayesinde tüketiciler ruh ve bedenlerini dinlendirerek günlük koşuşturmalarından ... -
Endüstri 4.0`ın rekabet stratejileri ve pazar performansı ilişkisindeki aracı rolü: Gaziantep makine halısı üreticileri örneği
Çelik, Tarik Ziyad (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-12-18)Tüm sanayi devrimlerinin toplum ve firmalar üzerinde bıraktığı etki ile paralel olarak Endüstri 4.0 kavramıda önemini gittikçe arttırarak firmaların birbiriyle rekabetlerinde etkili bir unsur haline gelmeye başlamıştır. ... -
Hazır kahve satın alma ve tüketim alışkanlıkları: Türkiye`deki tüketicilere yönelik bir uygulama
Hocaoğlu, Ersan (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Günümüzde, pazarlamacılar stratejilerini oluştururken öncelikle tüketicileri anlamaya çalışmaktadır. Bu nedenden dolayı pazarlamacıları ürün stratejilerini geliştirmeden önce müşteriyi anlamaya çalışmaktadırlar ve müşterinin ... -
Hizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ile ilişkisinin sigorta sektöründe incelenmesi; Gaziantep`te bir uygulama
Gün, Ökkeş (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-01-14)Bu çalışma, sigorta acentelerinin hizmet kalitesi boyutlarının, müşterilerinin tatmin ve sadakat düzeyleri üzerindeki etkisini incelemek, bu hizmet kalitesi boyutlarının müşterilerin yaş, cinsiyet, medeni durum, eğitim ... -
KOSGEB uygulamalı girişimcilik eğitimlerinin kişinin girişimcilik eğilimi üzerine etkisi: Gaziantep ili örneği
Öztemel Van, Nurdan (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-11-28)Ülkelerin sosyal ve ekonomik açıdan kalkınmasında girişimciliğin büyük bir rolü vardır. İnsanlık tarihi kadar eski ve köklü bir geçmişe sahip girişimciliğin önemi her geçen gün artmaktadır. Girişimcilik eğitimleri girişimcilik ... -
Marka deneyimi, kişiliği, aşkı, memnuniyeti ve sadakati arasındaki ilişkinin destinasyon markası kapsamında incelenmesi: Gaziantep üzerine bir araştırma
Çolakoğlu, Emre (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-03-05)Günümüzde teknolojik, ekonomik ve sosyal değişimler bireylerin turizm beklentileri ve seyahat motivasyonlarını etkilemiş, bunun sonucu olarak da şehirler ve bölgeler birer destinasyon olarak turistleri, yatırımcıları ve ... -
Oy verme davranışının kuşak teorisi ve politik pazarlama çerçevesinde incelenmesi: 2017 referandumu üzerine bir araştırma
Keskin, Emine Nurcihan (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-10-21)Politik pazarlamada amaç, seçmen ihtiyaç ve isteklerinin doğru tespit edilebilmesi, seçmenlere yönelik pazarlama politikalarının oluşturulması, uygulanması ve en nihayetinde siyasal süreçte sürdürülebilir bir seçmen ... -
Pazarlama iletişimi perspektifinden Gaziantep ilindeki öğrencilerin üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin analizi
Acar, Seda Nur (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-06)Türkiye'de öğrenci sayısının artması ve yaşam koşullarının zorlaşma ile üniversite eğitiminin önemi daha çok artmıştır. Öğrencilerin ortaöğretim eğitiminden sonra yükseköğretime devam etme istekleri de pozitif yönde ... -
Politik pazarlama araçlarından tutundurma faaliyetlerinin seçmen özellikleri bakımından incelenmesi: Gaziantep örneği
Taşdemir, Merve (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-05-08)Pazarlama, üretilen mal veya hizmetleri satabilme sanatıdır. Politika, devlet ve insanları yönetebilme becerisidir. Amaçları iktidara gelebilmek olan siyasi partilerin fikirlerini pazarlama sürecine de politik pazarlama ... -
Politik pazarlama uygulamalarına bakış açılarının belirlenmesi üzerine bir araştırma
Malla, Rony (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Politik pazarlama, seçim kampanyalarında ve özellikle de seçim propagandalarında önemli bir yer tutmaktadır. Politik pazarlamanın nesnel bir şekilde uygulanmaya konması siyasi partilerin kendi politikalarını ifade etmesi ... -
Politik pazarlamada Recep Tayyip Erdoğan`nın liderlik algısının seçmenlerin demografik özellikleri açısından incelenmesi
Tanriöver, Arzu (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-02-11)Pazarlama, işletmenin hedeflerini gerçekleştirmek, mevcut ve potansiyel müşterilerin istek ve arzularını tatmin etmek için mal ve hizmetleri üreticiden tüketiciye veya kullanıcıya doğru yönlendiren organizasyon faa¬liyetlerinin ... -
Sağlık hizmetlerinde asimetrik bilgi ve belirsizlik algısı ile müşteri memnuniyeti ve sadakati arasındaki ilişki üzerine güven düzeyinin ılımlaştırıcı etkisi
Bozkurt, İbrahim (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-11-21)Sağlık hizmetleri; ihtiyacın doğması, farkına varılması, alternatiflerin değerlendirilmesi, ihtiyacın giderilmesi ve kullanım sonrası değerlendirme açısından hizmet sektöründe ayrı bir yere sahiptir. Hastalık veya hasta ... -
Siyasal pazarlama uygulayıcıları olarak siyasi partilerin marka konumlandırma faaliyetleri üzerine bir uygulama: Gaziantep örneği
Demirağ, Bülent (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-01-23)Siyasal pazarlamada amaç, seçmen ihtiyaç ve isteklerinin doğru tespit edilebilmesi, seçmenlere yönelik politikalar oluşturulması, uygulanması ve en nihayetinde siyasal süreçte sürdürülebilir bir seçmen memnuniyeti ve buna ... -
Tüketici davranışı olarak Gaziantep`te piknik (Sahre) kültürü üzerine bir saha araştırması
Karakiş, Sultan (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-08-02)TÜKETİCİ DAVRANIŞI OLARAK GAZİANTEP'TE PİKNİK (SAHRE)KÜLTÜRÜ ÜZERİNE BİR SAHA ARAŞTIRMASIKARAKIŞ, SULTANYüksek Lisans Tezi, İşletme Anabilim DalıTez Danışmanı: Yrd. Doç. Dr. Ahmet TANHaziran 2016, 84 SayfaGaziantep'te ... -
Yerel yönetimlerde psikolojik güçlendirme-örgütsel özdeşleşme ilişkisi: Gaziantep`te bir araştırma
Yilmaz, Cafer (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-02-11)Güçlendirme-özdeşleşme arasındaki ilişki çoğunlukla özel sektör işletmeleri üzerinde incelenmektedir. Kamu kurumlarında sınırlı bazı saha araştırmaları olmakla birlikte yerel yönetimlerde ampirik bir araştırmanın yapılmadığı ... -
Yükseköğretim kurumlarında pazarlama iletişimi faaliyetlerinin öğrenci tercihleri üzerindeki rolü, TRC1 bölgesi uygulaması
Durur, Erhan (GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-26)Yükseköğretim kurumlarının sayısı ülkemizde ve dünyada her geçen gün artmaktadır. Bu artan sayıyla birlikte yükseköğretim kurumları nitelik ve niceliklerinde de önemli gelişmeler olmaktadır. Bu pozitif gelişmeler yükseköğretim ...