• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
    • SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
    • Search
    •   DSpace Home
    • GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
    • SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

      All of DSpace
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • This Community
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects

    My Account

    • Login

    Discover

      Language (ISO)
    • Turkish (3)
    • Author
    • 1919ad825e94f55416c136735d9049bf (1)
    • Keskin, Emine Nurcihan (1)
    • Taşdemir, Merve (1)
    • Subject
      Business Administration (3)
    • İşletme (3)
    • Marketing (3)
    • Political marketing (3)
    • Political Science (3)
    • Siyasal Bilimler (3)
    • Voters (3)
    • Voter behaviour (2)
    • Brabd identity (1)
    • Brand positioning (1)
    • ... View More
    • Date Issued
    • 2020 (2)
    • 2019 (1)
    • Has File(s)
      Yes (3)
      University
    • GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ (3)

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-3 of 3

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Global styles
    • Apa
    • Bibtex
    • Chicago Fullnote
    • Help
    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Oy verme davranışının kuşak teorisi ve politik pazarlama çerçevesinde incelenmesi: 2017 referandumu üzerine bir araştırma 

    Keskin, Emine Nurcihan (2020-10-21)
    Politik pazarlamada amaç, seçmen ihtiyaç ve isteklerinin doğru tespit edilebilmesi, seçmenlere yönelik pazarlama politikalarının oluşturulması, uygulanması ve en nihayetinde siyasal süreçte sürdürülebilir bir seçmen ...
    Thumbnail

    Politik pazarlama araçlarından tutundurma faaliyetlerinin seçmen özellikleri bakımından incelenmesi: Gaziantep örneği 

    Taşdemir, Merve (2019-05-08)
    Pazarlama, üretilen mal veya hizmetleri satabilme sanatıdır. Politika, devlet ve insanları yönetebilme becerisidir. Amaçları iktidara gelebilmek olan siyasi partilerin fikirlerini pazarlama sürecine de politik pazarlama ...
    Thumbnail

    Siyasal pazarlama uygulayıcıları olarak siyasi partilerin marka konumlandırma faaliyetleri üzerine bir uygulama: Gaziantep örneği 

    Demirağ, Bülent (2020-01-23)
    Siyasal pazarlamada amaç, seçmen ihtiyaç ve isteklerinin doğru tespit edilebilmesi, seçmenlere yönelik politikalar oluşturulması, uygulanması ve en nihayetinde siyasal süreçte sürdürülebilir bir seçmen memnuniyeti ve buna ...


    Yükseköğretim Kurulu Açık Bilim
    Contact Us | Send Feedback
    Council of Higher Education
     

     


    Yükseköğretim Kurulu Açık Bilim
    Contact Us | Send Feedback
    Council of Higher Education
     

     

    Export citations

    Export the current results of the search query as a citation list. Select one of the available citation styles, or add a new one using the "Citations format" option present in the "My account" section.

    The list of citations that can be exported is limited to 50 items.

    Export citations

    Export the current item as a citation. Select one of the available citation styles, or add a new one using the "Citations format" option present in the "My account" section.

    Export Citations