Search
Now showing items 1-7 of 7
Errors committed by Turkish learners of English in oral production
(2018-08-06)
Bu araştırmada, İngilizce'yi ikinci dil olarak öğrenen Türk öğrencilerinin İngilizce konuşmada yapmış oldukları hatalar ve bu hataların nedenleri incelenmiştir. Bu hatalar belirlenirken Corder'ın (1971) metodu ...
EFL students` perceptions towards effective reading experiences: An existential-phenomenological approach
(2018-08-06)
Okuma lisansüstü eğitimde öğrenciler için en önemli bir olgudur. Okumayla ilgili birçok çalışma öğrenci öğrenimlerini metin bağlamında ele almıştır. Okumanın bireysel bağlamda bir öğrenci için ne anlama geldiğini ve ...
EFL students` perceptions towards effective reading experiences: An existential-phenomenological approach
(2018-08-06)
Okuma lisansüstü eğitimde öğrenciler için en önemli bir olgudur. Okumayla ilgili birçok çalışma öğrenci öğrenimlerini metin bağlamında ele almıştır. Okumanın bireysel bağlamda bir öğrenci için ne anlama geldiğini ve ...
EFL students` perceptions towards effective reading experiences: An existential-phenomenological approach
(2018-08-06)
Okuma lisansüstü eğitimde öğrenciler için en önemli bir olgudur. Okumayla ilgili birçok çalışma öğrenci öğrenimlerini metin bağlamında ele almıştır. Okumanın bireysel bağlamda bir öğrenci için ne anlama geldiğini ve ...
Errors committed by Turkish learners of English in oral production
(2018-08-06)
Bu araştırmada, İngilizce'yi ikinci dil olarak öğrenen Türk öğrencilerinin İngilizce konuşmada yapmış oldukları hatalar ve bu hataların nedenleri incelenmiştir. Bu hatalar belirlenirken Corder'ın (1971) metodu ...
Errors committed by Turkish learners of English in oral production
(2018-08-06)
Bu araştırmada, İngilizce'yi ikinci dil olarak öğrenen Türk öğrencilerinin İngilizce konuşmada yapmış oldukları hatalar ve bu hataların nedenleri incelenmiştir. Bu hatalar belirlenirken Corder'ın (1971) metodu ...
Errors committed by Turkish learners of English in oral production
(2018-08-06)
Bu araştırmada, İngilizce'yi ikinci dil olarak öğrenen Türk öğrencilerinin İngilizce konuşmada yapmış oldukları hatalar ve bu hataların nedenleri incelenmiştir. Bu hatalar belirlenirken Corder'ın (1971) metodu ...