Show simple item record

dc.contributor.advisorSaat Ersoy, Emine Mesiha
dc.contributor.authorKim, Diana
dc.date.accessioned2020-12-29T08:57:22Z
dc.date.available2020-12-29T08:57:22Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-12-12
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/374697
dc.description.abstractBu çalışma, özel bir Türk bankasının bir şubesinın servqual metodunu kullanarak hizmet kalitesini ölçmeyi amaçlamaktadır. Servqual, hizmet kalitesini niceliksel olarak ölçen bir yöntemdir. Amaç bu yöntemin geçerliğini olarak değil, bir uygulamasını yapmaktır.Ayrıca, bu çalışmada Demir Bankasının bir şubesinde hizmet kalitesini arttırmanın yollarını ele almaktadır. Araştırma problemine, kriterlere ve hizmet kalitesine dayanarak servqual yöntemi uygulandı. Bu çalışma Kırgızistan'ın Oş ilçesinde yapıldı. Yukarıda belirtilen bölgedeki 185 kişi basit rastgele örneklemeyle seçilmiştir.Bu katılımcılara yüz yüze görüşmeler yoluyla bir anket verilmektedir.
dc.description.abstractIn the scope of this study; to measure the service quality of the branch of a private Turkish bank using the servqual method. Servqual is a method that quantitatively measures the quality of service. The aim is not to search the relevance of the Servqual method, but to use it in Kyrgyzstan as a part of a case study. Also, in this study, I will consider ways to improve the quality of services at one branch of the Demir Bank. This work is based on the quality problem, criteria, and quality of service. The servqual method was applied. This study was conducted in Osh, Kyrgyzstan. 185 people in the above-mentioned zone were selected through simple random sampling. These participants were given a questionnaire through face-to-face interviews.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleMeasuring service quality in the banking sector: An empirical study of `Demir Bank` branch by using servqual analysis
dc.title.alternativeBankacılık sektöründe hizmet kalitesinin ölçülmesi: Servqual analizi ile `Demir Bank` şubesinde bir alan araştırması
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-12-12
dc.contributor.departmentÜretim Yönetimi Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10300977
dc.publisher.instituteLisansüstü Eğitim Enstitüsü
dc.publisher.universityANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid592598
dc.description.pages94
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess