Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzgen, Hüseyin
dc.contributor.authorKüçükbahar, Berna
dc.date.accessioned2020-12-29T08:33:19Z
dc.date.available2020-12-29T08:33:19Z
dc.date.submitted1998
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/366064
dc.description.abstractÖZET TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE TİCARİ BİR BANKADA UYGULAMA Berna KÜÇÜKBAHAR Yüksek Lisans Tezi İşletme Anabilim Dalı Danışman: Prof.Dr. Hüseyin ÖZGEN Eylül, 1998,1 11 sayfa Günümüzde tüm organizasyonların varlıklarını devanı ettirmek ve karlılıklarını arttırmak amacıyla çok yoğun bir rekabet içinde oldukları görülmektedir. Firmaların çağdaş rekabet ortamına entegre edilmesi zorunluluğu, yöneticilerin de bunun gerektirdiği kültürel değişimi sahiplenmiş olarak yeni bir liderlik üstlenmelerini gerektirir. Sözkonusu kültürel değişim,işletmede çalışan her bireyin,problem çözücü bir beyin olarak katılımını şart koşar. Toplam kalite yönetimini uygulayan organizasyonlar için üç temel hedef söz konusudur.Birinci hedef sürekli gelişim; ikinci hedef maliyetler sürekli düşürülürken kalitenin yükseltilmesi; üçüncü hedef her bireyin tek amaç için mensubu olduğu organizasyonu sektöründe en üstün kılmak için çalışmasıdır. Anahtar Kelimeler: Liderlik, Kalite Kültürü, Takım Çalışması, Eğitim, Sürekli Gelişme, Müşteri Odaklılık.
dc.description.abstractABSTRACT TOTAL QUALITY MANAGEMENT AND AN APPLICATION IN A COMMERCIAL BANK Berna KÜÇÜKBAHAR Master Thesis,Business Department SupervisonProf.Dr.Hüseyin ÖZGEN September 1998,111 pages Within this study, total quality management in service organizations will be discussed. The study begins by developing a quality culture.An organization can mount and sustain a true quality improvement effort only when it has a value system that promotes quality. Thus, developing a desired organizational quality culture is very important. Consistency of mission,vision,values and expectations is critical to service quality improvement.Management's goal should be to achieve alignment by establishing a shared vision throughout the organization.In order to improve service quality, organizations must establish education and training systems throughout their companies. At this point leadership and team work are the keys to success. Organizations which can achieve successful implementation of total quality management will have an important competitive advantage and just these organizations will increase their profitability. Keywords: Leadership, Quality Culture, Team Work, Continuous Improvement, Training, Customer Orientation.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleToplam kalite yönetimi ve ticari bir bankada uygulama
dc.title.alternativeTotal quality management and an application in a commercial bank
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmContinuous development
dc.subject.ytmHuman resources management
dc.subject.ytmQuality control circles
dc.subject.ytmQuality
dc.subject.ytmTotal quality management
dc.subject.ytmCompetition
dc.subject.ytmBanking
dc.subject.ytmService sector
dc.identifier.yokid64869
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid64869
dc.description.pages111
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess