Show simple item record

dc.contributor.advisorFırlar, Belma Güneri
dc.contributor.authorŞahin, Rengin
dc.date.accessioned2020-12-29T07:38:34Z
dc.date.available2020-12-29T07:38:34Z
dc.date.submitted2002
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/346963
dc.description.abstractÖZET İnternetin global iş ve iletişim dünyasındaki etkisi giderek artan bir değerde büyümektedir. Bariyerlerin yıkılması, globalleşmenin başlaması ekonominin bütün dengelerini de değiştirmiştir. İnternetin kendi kurallarının bulunduğu yeni ekonomisi bulunmaktadır. Teknolojik ve ekonomik gelişmelerle birlikte pazarlama ve Halkla ilişkiler sektöründeki anlayışlar da değişmiştir. Halkla İlişkiler mesleğinin de içinde olduğu bilgi sanayi en hızlı büyüyen sektör durumundadır. Teknolojinin gelişmesi ile birlikte global iletişim kavramı ortaya çıkmıştır. Internet Halkla İlişkiler sektörünü hareketlendiren, bir sürü avantaj getiren, en çabuk gelişen teknoloji şeklidir. Günümüzde her gün daha fazla insan internet kullanmakta ve internet hakkında bilgi sahibi olmaktadır. Bir kurum için hedef kitlesini, basını yönetmek en önemli unsurlardan bir tanesidir ve internet bunu kolaylaştırır. İnternet marka yönetimi, kriz yönetimi, algılama yönetimi gibi kavramları da içermekte ve bu yeni yönetim biçimlerine yön vermektedir. Sanal ortamda kullanılan Halkla İlişkiler araçları ise yaratıcılık bakımından sınır tanımamaktadır. Bu yüzden internet Halkla İlişkiler çalışmalarına büyük bir ivme kazandırmıştır. Elektronik müşteriler gün geçtikçe daha fazla seçeneğe sahip olmaktadırlar. Fakat bugün internette de güçlü Halkla İlişkiler stratejileri olan firmalar başarı sağlamaktadırlar. Halkla İlişkiler departmanları İnternetin potansiyellerini ve limitlerinin farkında olmalıdırlar.
dc.description.abstractABSTRACT The impact of the Internet on global business and communications continues to grow at an exciting rate. Due to the breaking up of the barriers, the internet has the capacity to alter the economics of business. The internet has a new economy that is called digital economy and digital economy has digital rules. The internet is a fast - exploding technology which offers many advantages for Public Relations and as many dangers. More and more people are using the internet and becoming more knowledgeable about it Companies are beginning to understand the value of incorporating the internet into their comprehensive strategies. Managing public and press relations is a vital role in a company. Internet provides building a bridge between companies and public. Internet will consider brand, reputation and crisis management. The Internet application must be woven into all of these activities. Electronic consumers have more choice and more control over. Today, most the most successful corporations have created strong communications with their target mass via their newly implemented internet Public Relations strategies. In reality, it is part of a much bigger fabric, and it must be integrated into good public relations work as much as the telephone or face-to-face communications. Public Relations tools which are used on the internet have no limit for creativity, thus Internet boost up the effect of the Public Relations activities. Public Relations practitioners need to understand the potential of the internet but also be aware of its limitations.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.titleSanal ortamda halkla ilişkiler süreci
dc.title.alternativeThe Public relations process on the internet
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmPublic relations
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmComputer aided
dc.subject.ytmInternet
dc.subject.ytmVirtual environments
dc.identifier.yokid126870
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityEGE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid122773
dc.description.pages109
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess