Y kuşağı çalışanlarda kurum içi uygulamaların kurumsal imaj algısına etkisi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Y Kuşağı, kurumsal imaj algıları ve kurum içi uygulamalar yazında ayrı başlıklar halinde incelenmiş araştırma konularıdır. Bu konulardan Y kuşağı konusu, çoğunlukla Y kuşağı beklentileri, hangi çalışma değerlerine sahip olduğu, farklı kuşaklardaki çalışanların aynı iş ortamında çalışmasından doğabilecek çatışmaların nasıl önlenebileceği çerçevesinde ele alınmaktadır.Bunun yanında, kurumsal imaj algısı ile ilgili birçok araştırma mevcut olmasına karşın, Y kuşağı ve kurumsal imaj algıları ile ilgili yazında bir çalışmaya rastlanmamıştır. Bu çalışmada öncelikle kurumsal imaj algısına ilişkin boyutlar incelenmiş ve yazında farklılık yaratmak adına Y kuşağı çalışanlarda kurum içi uygulamaların kurumsal imaj algılarına etkisi ile ilgili araştırma sunulmuştur. Y Generation, organizational image and incorporate actions are study subjects that have been researched in a literature as seperate titles. The topic of Y Generation has been covered mostly in the context of Y Generation expectations, which work values they have and how conflicts which can arise from the work of different generations in the same work environment can be avoided.On the other hand, in spite of several studies about organizational image perception; there is no study about Y Generation and their organizational image perception in the literature.In this study, dimensions of organizational image perception have been examined at first; and then study which is about the effect of incorporate applications on Y Generation employees' organizational image perception has been presented to make a difference in the literature.
Collections