Search
Now showing items 1-6 of 6
Nomofobinin sanal kaytarma üzerindeki etkisi: Antalya Belek örneği
(2021)
Turizm sektörü kapsamı içerisine giren otel işletmeleri zamanla önemli derecedeilerleme ve gelişme göstermektedir. Teknolojik gelişme ve ilerleme ile etkileşimli olan otelişletmeleri sektörü günümüzde her türden müşteriye ...
İşkoliklik, iş-aile çatışması ve iş tatmini ilişkisi: Otel işletmelerinde bir uygulama
(2021)
Bu çalışmanın temel amacı, otel çalışanlarının işkoliklik eğilimlerinin iş-aileçatışmasına etkileri ile iş-aile çatışmasının iş tatmini üzerindeki etkilerini incelemektir. Bubağlamda Antalya'nın Alanya Bölgesindeki ...
Seyahat işletmelerinde muhasebe sistemi ve bir örnek uygulama
(2021-02-15)
XI ÖZET Tez çalışması dört bölümden oluşmaktadır. Çalışmanın birinci bölümünde seyahat işletmelerinin tanımı, işlevleri, özellikleri, sınıflandırılması, kanun ve yönetmelik hakkında temel bilgiler açıklanmıştır. Bu bölüm ...
Otel performanslarının denge skor kartı ile karşılaştırmalı olarak ölçülmesi
(2021)
Konaklama işletmelerinin başarısında belirleyici olan çok sayıda etmen bulunmaktadır. Bu etmenler arasında satış miktarı, gelir düzeyi, maliyetler, katkı payı ve karlılık gibi finansal değişkenler yanında müşteri memnuniyeti, ...
İtme-çekme paradigması bağlamında X ve Y kuşağı turistlerin motivasyonları ve davranışları üzerine bir araştırma
(2021)
Sosyo-psikolojik deneyimleri içeren turizm sektöründe, bir destinasyonu ziyaret eden turistlerin özelliklerinin belirlenmesi, destinasyonlara yönelmelerinin altında yatan motivasyonel faktörleri ve tatil kararı alma ...
Seyahat endüstrisinde yeniliğin yayılması ve benimsenmesi sürecinde çok boyutlu bir çerçeve: Çevrimiçi B2B seyahat çözüm sistemi vaka çalışması
(2021)
Günümüz işletmelerinin hayatta kalmak, büyümek ve etkili olmak için sınırsız rekabetin, teknolojideki ilerlemelerin ve artan kaynak kıtlığının hüküm sürdüğü küresel koşullarda yenilikler yapması gerekmektedir. Yenilik ...