Türkiye`de sabit sermaye yatırımlarının ekonomik analizi (gelişmeler-sorunlar-öneriler)
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
-13£~ floftnamrm lrnkflnlmn nx.<n-ttxrmftk iç An* a)Uyf<ulnnft0ftk mR'lmn v« karcvrlx Mr fala politiknnxyln tiaıififf ru,t* Uıra, s ı t n s-j v,lk «U I'lu» 11 n i r b)Knl i d 1 a l*ifi in n Utlivlttyt.lrj,lnu»aif njumnmuvn kuVl.fm<ix,`i Imynnklrvrxn nlnbi olarak m*.nlfcxlmanx, d)örtol fH'Ut'îı'üUjyni't ılı i; :ı «ut nn aft'tlnunu knyyiftkl&iVlnn flnhn f ft 8lt/ y«raxrlftnil ı m'l nut rt i, fiproK: 1 1*« » Vul.iî''iTtVl»'unn K«>ı%u»klı»!j,t1.f,A'lmonl)v1e,nnctöO?> iç.tanamt.C- I&cxvj- yete-li olmuitx/U An MiUw»ld;eKt;UVlHionwu£ «wrtxsxjm pamlal ©~ Xat»ftte il^viss f;n`i,i/'1wi v«* iîNvAk -itnUf$nlmn.nxu «.tu fH'tfcxrxlMttnx icmbeuîöi*, ÇUnkMt,i,tU,kiyt»*n;.n ür-ütlm ittloUnU mrtj+aımbl immi için ytvtxrxm i>u>lli/rx 1- la am iuOX'uu ithr.l otmo »oi'wu'LuSvi vni/lx.ı%îtHnlntui fixumnmnnxifuto da bupiln İçin tok lav/nnk ı1>*viaıVir,lînutmttiunk ^öi-oklı* ki, iktismtcxletv JU- vİö«»Uir tSiloiıiv iirinn. il^r:ii,Ui/rtmll Mr lU'o-fclm f;irttiol olamk bnki.mktn- (.13,'rtnf,Bn nosîcnO ^,U-Ik.O!iiirJn yfvUiamlarxnx ^aivsoklo^tlmu'» vo okcmomlk ftfslİfjmOHİnln i'lnnrnwinxfutn tnnnrruf ile dUvisl bii'likto tUkknto alran sonmluitu varıl ir. - Vjvbxrxm `fcogviklarinin knlxtu ve icnmrlx olnbliran» için, Av.ru im flirlifti il o GAT? (GLWUk Tarifol<vri vö Moftrefc Clonal AnlnriMeım) kumll&rxna uyf;tm İmlo fiot'irilmtuıl /^orek.tr.AWioa*. {i)Togvlkio;rin,TUrk 'i'v`.-bırxiaoıax vo Iliraeatcxuxiixn üx;j rakiplerine pyra rtnsnvn.n-tn.jlr.rxnx tol/vfi nrtnook nnııtıŞ» knvwgturul- mn:ıx, b) TonvIkl«r'ln,ou1at:twftlo knpfilx bir biçlııuıo rttlaonlmv- ırtoai vû l:j atlnynnxnxn ynibo nltxndti Imlmnranxn Unlenmoai, o)ToyviklcrûetUro'tioi,ilırncntçx vo yatxrxmcxnxn İcrodl ihtiypcxm.n,roknb(vfc j^lollnU nrtlxmoak biçlm«l© knrnxlftnmaninn çjvLx?`u1~ ınnnı, (l)Tof?vikloı-Jof on,`;lxklx kaynak yetordlslitfi normumun çüzümlonmoai,-133- «)'!'0!vilc v« »Ubvcmrjlyon nintominln ymıidnn r$»don {îogl- Mlar«k,ai8t«ffl'4tt r^löfctLC bir yapıya kavuntunilmnox vo bu yUnden ai ttir landirılma n%, £)Ku,ftmU israfına yol açan ?fcrtyvlk Vf> flllbvtmiiiyonlnnn bîl-.îiinU,yl« kftld:t,r.t,lııuuu, g)I'»aliı>l1 llktflor yortjevflolndfl nanny* togvik politikaları nın rUtrokli olnmk İKlflnmofllıkontrol cuHlmr>ni,yoni taktik vo otrntö^A- lor:t« geliyiirilmanl yHuUndö yalanmalar yapılması ^oroklr, - Orfttim kapan 1 tan ini ©lumaua ytbutdu atkiloyen fnkl'?rlt>« rin giıldrltaunrlna enlıgılmalıdir^Bu yondan» «ı) Yeri A hnın veya y ardım a ı mmîdolaria tominindoki t-.orluk- las* ortadan knlılvn imalı, b) îtimi Usun voya yad^k parya tom.iulndoki ^Uçlllk vo aksıuk- lıkl»r tfMı-tfilmali, e) Kapar» A i oy i arttırmada on Onornli rolU oynayan finann- mmı imkânları mı^luıınnlı, d)3?alap yotwuialiltl elüorilmoli, e)l(nlifiya işçi ttmıini ^oroeklenUHlmolidir. Bu fak turlar ioorioindo kapnaito kullanımını olnraauss yön de 6tkiliy©a «n Nnamli £nktt5rlorin tolop yottoradclif;! ve ?finrtnasaan güç- lüfîll olrtnîw umrtnlmnmnlidxr, Banların on kınn sr.omnudn çosUıaU,ulkoniain imalat tmnayli knpnnit© kullanımını çagdng Ulkolor d Uh oy ine» #(* t irecek tir. Sonuç olarak, yük nfllc kredi fnisslorinia mnknl dtlsıoyo indi- rllmeaini.n,togvik todblriorlnin roknbat f&eUnU arttırıcı biçimde kar- şjıltmmftöinı oafilıynook önlomlnrln alı«mnuının,yurt içi ve yurt dısjı ta sarrufları arttırıoı ekilimin rtorçeklegtirilmoöinin vo Urotim kapanito- öini arttırıcı finnnnmnıı olanaklarının ynrntılmnnının vo talep yetor- aisli^inin ^Worilmoolnln,ülkpmiiîin ekonomik kalkınmanı mn anahtarı ve üretimin lokomotifi olan onbit »ormnyn yatırımlarının,':ol:l-<vUrilmonl vo yay ı'^nlft'.'tırılmanındcı önemli rol oynıyn«a/anı vur,r7iılannk iolerlr..-13£~ floftnamrm lrnkflnlmn nx.<n-ttxrmftk iç An* a)Uyf<ulnnft0ftk mR'lmn v« karcvrlx Mr fala politiknnxyln tiaıififf ru,t* Uıra, s ı t n s-j v,lk «U I'lu» 11 n i r b)Knl i d 1 a l*ifi in n Utlivlttyt.lrj,lnu»aif njumnmuvn kuVl.fm<ix,`i Imynnklrvrxn nlnbi olarak m*.nlfcxlmanx, d)örtol fH'Ut'îı'üUjyni't ılı i; :ı «ut nn aft'tlnunu knyyiftkl&iVlnn flnhn f ft 8lt/ y«raxrlftnil ı m'l nut rt i, fiproK: 1 1*« » Vul.iî''iTtVl»'unn K«>ı%u»klı»!j,t1.f,A'lmonl)v1e,nnctöO?> iç.tanamt.C- I&cxvj- yete-li olmuitx/U An MiUw»ld;eKt;UVlHionwu£ «wrtxsxjm pamlal ©~ Xat»ftte il^viss f;n`i,i/'1wi v«* iîNvAk -itnUf$nlmn.nxu «.tu fH'tfcxrxlMttnx icmbeuîöi*, ÇUnkMt,i,tU,kiyt»*n;.n ür-ütlm ittloUnU mrtj+aımbl immi için ytvtxrxm i>u>lli/rx 1- la am iuOX'uu ithr.l otmo »oi'wu'LuSvi vni/lx.ı%îtHnlntui fixumnmnnxifuto da bupiln İçin tok lav/nnk ı1>*viaıVir,lînutmttiunk ^öi-oklı* ki, iktismtcxletv JU- vİö«»Uir tSiloiıiv iirinn. il^r:ii,Ui/rtmll Mr lU'o-fclm f;irttiol olamk bnki.mktn- (.13,'rtnf,Bn nosîcnO ^,U-Ik.O!iiirJn yfvUiamlarxnx ^aivsoklo^tlmu'» vo okcmomlk ftfslİfjmOHİnln i'lnnrnwinxfutn tnnnrruf ile dUvisl bii'likto tUkknto alran sonmluitu varıl ir. - Vjvbxrxm `fcogviklarinin knlxtu ve icnmrlx olnbliran» için, Av.ru im flirlifti il o GAT? (GLWUk Tarifol<vri vö Moftrefc Clonal AnlnriMeım) kumll&rxna uyf;tm İmlo fiot'irilmtuıl /^orek.tr.AWioa*. {i)Togvlkio;rin,TUrk 'i'v`.-bırxiaoıax vo Iliraeatcxuxiixn üx;j rakiplerine pyra rtnsnvn.n-tn.jlr.rxnx tol/vfi nrtnook nnııtıŞ» knvwgturul- mn:ıx, b) TonvIkl«r'ln,ou1at:twftlo knpfilx bir biçlııuıo rttlaonlmv- ırtoai vû l:j atlnynnxnxn ynibo nltxndti Imlmnranxn Unlenmoai, o)ToyviklcrûetUro'tioi,ilırncntçx vo yatxrxmcxnxn İcrodl ihtiypcxm.n,roknb(vfc j^lollnU nrtlxmoak biçlm«l© knrnxlftnmaninn çjvLx?`u1~ ınnnı, (l)Tof?vikloı-Jof on,`;lxklx kaynak yetordlslitfi normumun çüzümlonmoai,-133- «)'!'0!vilc v« »Ubvcmrjlyon nintominln ymıidnn r$»don {îogl- Mlar«k,ai8t«ffl'4tt r^löfctLC bir yapıya kavuntunilmnox vo bu yUnden ai ttir landirılma n%, £)Ku,ftmU israfına yol açan ?fcrtyvlk Vf> flllbvtmiiiyonlnnn bîl-.îiinU,yl« kftld:t,r.t,lııuuu, g)I'»aliı>l1 llktflor yortjevflolndfl nanny* togvik politikaları nın rUtrokli olnmk İKlflnmofllıkontrol cuHlmr>ni,yoni taktik vo otrntö^A- lor:t« geliyiirilmanl yHuUndö yalanmalar yapılması ^oroklr, - Orfttim kapan 1 tan ini ©lumaua ytbutdu atkiloyen fnkl'?rlt>« rin giıldrltaunrlna enlıgılmalıdir^Bu yondan» «ı) Yeri A hnın veya y ardım a ı mmîdolaria tominindoki t-.orluk- las* ortadan knlılvn imalı, b) îtimi Usun voya yad^k parya tom.iulndoki ^Uçlllk vo aksıuk- lıkl»r tfMı-tfilmali, e) Kapar» A i oy i arttırmada on Onornli rolU oynayan finann- mmı imkânları mı^luıınnlı, d)3?alap yotwuialiltl elüorilmoli, e)l(nlifiya işçi ttmıini ^oroeklenUHlmolidir. Bu fak turlar ioorioindo kapnaito kullanımını olnraauss yön de 6tkiliy©a «n Nnamli £nktt5rlorin tolop yottoradclif;! ve ?finrtnasaan güç- lüfîll olrtnîw umrtnlmnmnlidxr, Banların on kınn sr.omnudn çosUıaU,ulkoniain imalat tmnayli knpnnit© kullanımını çagdng Ulkolor d Uh oy ine» #(* t irecek tir. Sonuç olarak, yük nfllc kredi fnisslorinia mnknl dtlsıoyo indi- rllmeaini.n,togvik todblriorlnin roknbat f&eUnU arttırıcı biçimde kar- şjıltmmftöinı oafilıynook önlomlnrln alı«mnuının,yurt içi ve yurt dısjı ta sarrufları arttırıoı ekilimin rtorçeklegtirilmoöinin vo Urotim kapanito- öini arttırıcı finnnnmnıı olanaklarının ynrntılmnnının vo talep yetor- aisli^inin ^Worilmoolnln,ülkpmiiîin ekonomik kalkınmanı mn anahtarı ve üretimin lokomotifi olan onbit »ormnyn yatırımlarının,':ol:l-<vUrilmonl vo yay ı'^nlft'.'tırılmanındcı önemli rol oynıyn«a/anı vur,r7iılannk iolerlr..-13£~ floftnamrm lrnkflnlmn nx.<n-ttxrmftk iç An* a)Uyf<ulnnft0ftk mR'lmn v« karcvrlx Mr fala politiknnxyln tiaıififf ru,t* Uıra, s ı t n s-j v,lk «U I'lu» 11 n i r b)Knl i d 1 a l*ifi in n Utlivlttyt.lrj,lnu»aif njumnmuvn kuVl.fm<ix,`i Imynnklrvrxn nlnbi olarak m*.nlfcxlmanx, d)örtol fH'Ut'îı'üUjyni't ılı i; :ı «ut nn aft'tlnunu knyyiftkl&iVlnn flnhn f ft 8lt/ y«raxrlftnil ı m'l nut rt i, fiproK: 1 1*« » Vul.iî''iTtVl»'unn K«>ı%u»klı»!j,t1.f,A'lmonl)v1e,nnctöO?> iç.tanamt.C- I&cxvj- yete-li olmuitx/U An MiUw»ld;eKt;UVlHionwu£ «wrtxsxjm pamlal ©~ Xat»ftte il^viss f;n`i,i/'1wi v«* iîNvAk -itnUf$nlmn.nxu «.tu fH'tfcxrxlMttnx icmbeuîöi*, ÇUnkMt,i,tU,kiyt»*n;.n ür-ütlm ittloUnU mrtj+aımbl immi için ytvtxrxm i>u>lli/rx 1- la am iuOX'uu ithr.l otmo »oi'wu'LuSvi vni/lx.ı%îtHnlntui fixumnmnnxifuto da bupiln İçin tok lav/nnk ı1>*viaıVir,lînutmttiunk ^öi-oklı* ki, iktismtcxletv JU- vİö«»Uir tSiloiıiv iirinn. il^r:ii,Ui/rtmll Mr lU'o-fclm f;irttiol olamk bnki.mktn- (.13,'rtnf,Bn nosîcnO ^,U-Ik.O!iiirJn yfvUiamlarxnx ^aivsoklo^tlmu'» vo okcmomlk ftfslİfjmOHİnln i'lnnrnwinxfutn tnnnrruf ile dUvisl bii'likto tUkknto alran sonmluitu varıl ir. - Vjvbxrxm `fcogviklarinin knlxtu ve icnmrlx olnbliran» için, Av.ru im flirlifti il o GAT? (GLWUk Tarifol<vri vö Moftrefc Clonal AnlnriMeım) kumll&rxna uyf;tm İmlo fiot'irilmtuıl /^orek.tr.AWioa*. {i)Togvlkio;rin,TUrk 'i'v`.-bırxiaoıax vo Iliraeatcxuxiixn üx;j rakiplerine pyra rtnsnvn.n-tn.jlr.rxnx tol/vfi nrtnook nnııtıŞ» knvwgturul- mn:ıx, b) TonvIkl«r'ln,ou1at:twftlo knpfilx bir biçlııuıo rttlaonlmv- ırtoai vû l:j atlnynnxnxn ynibo nltxndti Imlmnranxn Unlenmoai, o)ToyviklcrûetUro'tioi,ilırncntçx vo yatxrxmcxnxn İcrodl ihtiypcxm.n,roknb(vfc j^lollnU nrtlxmoak biçlm«l© knrnxlftnmaninn çjvLx?`u1~ ınnnı, (l)Tof?vikloı-Jof on,`;lxklx kaynak yetordlslitfi normumun çüzümlonmoai,-133- «)'!'0!vilc v« »Ubvcmrjlyon nintominln ymıidnn r$»don {îogl- Mlar«k,ai8t«ffl'4tt r^löfctLC bir yapıya kavuntunilmnox vo bu yUnden ai ttir landirılma n%, £)Ku,ftmU israfına yol açan ?fcrtyvlk Vf> flllbvtmiiiyonlnnn bîl-.îiinU,yl« kftld:t,r.t,lııuuu, g)I'»aliı>l1 llktflor yortjevflolndfl nanny* togvik politikaları nın rUtrokli olnmk İKlflnmofllıkontrol cuHlmr>ni,yoni taktik vo otrntö^A- lor:t« geliyiirilmanl yHuUndö yalanmalar yapılması ^oroklr, - Orfttim kapan 1 tan ini ©lumaua ytbutdu atkiloyen fnkl'?rlt>« rin giıldrltaunrlna enlıgılmalıdir^Bu yondan» «ı) Yeri A hnın veya y ardım a ı mmîdolaria tominindoki t-.orluk- las* ortadan knlılvn imalı, b) îtimi Usun voya yad^k parya tom.iulndoki ^Uçlllk vo aksıuk- lıkl»r tfMı-tfilmali, e) Kapar» A i oy i arttırmada on Onornli rolU oynayan finann- mmı imkânları mı^luıınnlı, d)3?alap yotwuialiltl elüorilmoli, e)l(nlifiya işçi ttmıini ^oroeklenUHlmolidir. Bu fak turlar ioorioindo kapnaito kullanımını olnraauss yön de 6tkiliy©a «n Nnamli £nktt5rlorin tolop yottoradclif;! ve ?finrtnasaan güç- lüfîll olrtnîw umrtnlmnmnlidxr, Banların on kınn sr.omnudn çosUıaU,ulkoniain imalat tmnayli knpnnit© kullanımını çagdng Ulkolor d Uh oy ine» #(* t irecek tir. Sonuç olarak, yük nfllc kredi fnisslorinia mnknl dtlsıoyo indi- rllmeaini.n,togvik todblriorlnin roknbat f&eUnU arttırıcı biçimde kar- şjıltmmftöinı oafilıynook önlomlnrln alı«mnuının,yurt içi ve yurt dısjı ta sarrufları arttırıoı ekilimin rtorçeklegtirilmoöinin vo Urotim kapanito- öini arttırıcı finnnnmnıı olanaklarının ynrntılmnnının vo talep yetor- aisli^inin ^Worilmoolnln,ülkpmiiîin ekonomik kalkınmanı mn anahtarı ve üretimin lokomotifi olan onbit »ormnyn yatırımlarının,':ol:l-<vUrilmonl vo yay ı'^nlft'.'tırılmanındcı önemli rol oynıyn«a/anı vur,r7iılannk iolerlr..-13£~ floftnamrm lrnkflnlmn nx.<n-ttxrmftk iç An* a)Uyf<ulnnft0ftk mR'lmn v« karcvrlx Mr fala politiknnxyln tiaıififf ru,t* Uıra, s ı t n s-j v,lk «U I'lu» 11 n i r b)Knl i d 1 a l*ifi in n Utlivlttyt.lrj,lnu»aif njumnmuvn kuVl.fm<ix,`i Imynnklrvrxn nlnbi olarak m*.nlfcxlmanx, d)örtol fH'Ut'îı'üUjyni't ılı i; :ı «ut nn aft'tlnunu knyyiftkl&iVlnn flnhn f ft 8lt/ y«raxrlftnil ı m'l nut rt i, fiproK: 1 1*« » Vul.iî''iTtVl»'unn K«>ı%u»klı»!j,t1.f,A'lmonl)v1e,nnctöO?> iç.tanamt.C- I&cxvj- yete-li olmuitx/U An MiUw»ld;eKt;UVlHionwu£ «wrtxsxjm pamlal ©~ Xat»ftte il^viss f;n`i,i/'1wi v«* iîNvAk -itnUf$nlmn.nxu «.tu fH'tfcxrxlMttnx icmbeuîöi*, ÇUnkMt,i,tU,kiyt»*n;.n ür-ütlm ittloUnU mrtj+aımbl immi için ytvtxrxm i>u>lli/rx 1- la am iuOX'uu ithr.l otmo »oi'wu'LuSvi vni/lx.ı%îtHnlntui fixumnmnnxifuto da bupiln İçin tok lav/nnk ı1>*viaıVir,lînutmttiunk ^öi-oklı* ki, iktismtcxletv JU- vİö«»Uir tSiloiıiv iirinn. il^r:ii,Ui/rtmll Mr lU'o-fclm f;irttiol olamk bnki.mktn- (.13,'rtnf,Bn nosîcnO ^,U-Ik.O!iiirJn yfvUiamlarxnx ^aivsoklo^tlmu'» vo okcmomlk ftfslİfjmOHİnln i'lnnrnwinxfutn tnnnrruf ile dUvisl bii'likto tUkknto alran sonmluitu varıl ir. - Vjvbxrxm `fcogviklarinin knlxtu ve icnmrlx olnbliran» için, Av.ru im flirlifti il o GAT? (GLWUk Tarifol<vri vö Moftrefc Clonal AnlnriMeım) kumll&rxna uyf;tm İmlo fiot'irilmtuıl /^orek.tr.AWioa*. {i)Togvlkio;rin,TUrk 'i'v`.-bırxiaoıax vo Iliraeatcxuxiixn üx;j rakiplerine pyra rtnsnvn.n-tn.jlr.rxnx tol/vfi nrtnook nnııtıŞ» knvwgturul- mn:ıx, b) TonvIkl«r'ln,ou1at:twftlo knpfilx bir biçlııuıo rttlaonlmv- ırtoai vû l:j atlnynnxnxn ynibo nltxndti Imlmnranxn Unlenmoai, o)ToyviklcrûetUro'tioi,ilırncntçx vo yatxrxmcxnxn İcrodl ihtiypcxm.n,roknb(vfc j^lollnU nrtlxmoak biçlm«l© knrnxlftnmaninn çjvLx?`u1~ ınnnı, (l)Tof?vikloı-Jof on,`;lxklx kaynak yetordlslitfi normumun çüzümlonmoai,-133- «)'!'0!vilc v« »Ubvcmrjlyon nintominln ymıidnn r$»don {îogl- Mlar«k,ai8t«ffl'4tt r^löfctLC bir yapıya kavuntunilmnox vo bu yUnden ai ttir landirılma n%, £)Ku,ftmU israfına yol açan ?fcrtyvlk Vf> flllbvtmiiiyonlnnn bîl-.îiinU,yl« kftld:t,r.t,lııuuu, g)I'»aliı>l1 llktflor yortjevflolndfl nanny* togvik politikaları nın rUtrokli olnmk İKlflnmofllıkontrol cuHlmr>ni,yoni taktik vo otrntö^A- lor:t« geliyiirilmanl yHuUndö yalanmalar yapılması ^oroklr, - Orfttim kapan 1 tan ini ©lumaua ytbutdu atkiloyen fnkl'?rlt>« rin giıldrltaunrlna enlıgılmalıdir^Bu yondan» «ı) Yeri A hnın veya y ardım a ı mmîdolaria tominindoki t-.orluk- las* ortadan knlılvn imalı, b) îtimi Usun voya yad^k parya tom.iulndoki ^Uçlllk vo aksıuk- lıkl»r tfMı-tfilmali, e) Kapar» A i oy i arttırmada on Onornli rolU oynayan finann- mmı imkânları mı^luıınnlı, d)3?alap yotwuialiltl elüorilmoli, e)l(nlifiya işçi ttmıini ^oroeklenUHlmolidir. Bu fak turlar ioorioindo kapnaito kullanımını olnraauss yön de 6tkiliy©a «n Nnamli £nktt5rlorin tolop yottoradclif;! ve ?finrtnasaan güç- lüfîll olrtnîw umrtnlmnmnlidxr, Banların on kınn sr.omnudn çosUıaU,ulkoniain imalat tmnayli knpnnit© kullanımını çagdng Ulkolor d Uh oy ine» #(* t irecek tir. Sonuç olarak, yük nfllc kredi fnisslorinia mnknl dtlsıoyo indi- rllmeaini.n,togvik todblriorlnin roknbat f&eUnU arttırıcı biçimde kar- şjıltmmftöinı oafilıynook önlomlnrln alı«mnuının,yurt içi ve yurt dısjı ta sarrufları arttırıoı ekilimin rtorçeklegtirilmoöinin vo Urotim kapanito- öini arttırıcı finnnnmnıı olanaklarının ynrntılmnnının vo talep yetor- aisli^inin ^Worilmoolnln,ülkpmiiîin ekonomik kalkınmanı mn anahtarı ve üretimin lokomotifi olan onbit »ormnyn yatırımlarının,':ol:l-<vUrilmonl vo yay ı'^nlft'.'tırılmanındcı önemli rol oynıyn«a/anı vur,r7iılannk iolerlr..-13£~ floftnamrm lrnkflnlmn nx.<n-ttxrmftk iç An* a)Uyf<ulnnft0ftk mR'lmn v« karcvrlx Mr fala politiknnxyln tiaıififf ru,t* Uıra, s ı t n s-j v,lk «U I'lu» 11 n i r b)Knl i d 1 a l*ifi in n Utlivlttyt.lrj,lnu»aif njumnmuvn kuVl.fm<ix,`i Imynnklrvrxn nlnbi olarak m*.nlfcxlmanx, d)örtol fH'Ut'îı'üUjyni't ılı i; :ı «ut nn aft'tlnunu knyyiftkl&iVlnn flnhn f ft 8lt/ y«raxrlftnil ı m'l nut rt i, fiproK: 1 1*« » Vul.iî''iTtVl»'unn K«>ı%u»klı»!j,t1.f,A'lmonl)v1e,nnctöO?> iç.tanamt.C- I&cxvj- yete-li olmuitx/U An MiUw»ld;eKt;UVlHionwu£ «wrtxsxjm pamlal ©~ Xat»ftte il^viss f;n`i,i/'1wi v«* iîNvAk -itnUf$nlmn.nxu «.tu fH'tfcxrxlMttnx icmbeuîöi*, ÇUnkMt,i,tU,kiyt»*n;.n ür-ütlm ittloUnU mrtj+aımbl immi için ytvtxrxm i>u>lli/rx 1- la am iuOX'uu ithr.l otmo »oi'wu'LuSvi vni/lx.ı%îtHnlntui fixumnmnnxifuto da bupiln İçin tok lav/nnk ı1>*viaıVir,lînutmttiunk ^öi-oklı* ki, iktismtcxletv JU- vİö«»Uir tSiloiıiv iirinn. il^r:ii,Ui/rtmll Mr lU'o-fclm f;irttiol olamk bnki.mktn- (.13,'rtnf,Bn nosîcnO ^,U-Ik.O!iiirJn yfvUiamlarxnx ^aivsoklo^tlmu'» vo okcmomlk ftfslİfjmOHİnln i'lnnrnwinxfutn tnnnrruf ile dUvisl bii'likto tUkknto alran sonmluitu varıl ir. - Vjvbxrxm `fcogviklarinin knlxtu ve icnmrlx olnbliran» için, Av.ru im flirlifti il o GAT? (GLWUk Tarifol<vri vö Moftrefc Clonal AnlnriMeım) kumll&rxna uyf;tm İmlo fiot'irilmtuıl /^orek.tr.AWioa*. {i)Togvlkio;rin,TUrk 'i'v`.-bırxiaoıax vo Iliraeatcxuxiixn üx;j rakiplerine pyra rtnsnvn.n-tn.jlr.rxnx tol/vfi nrtnook nnııtıŞ» knvwgturul- mn:ıx, b) TonvIkl«r'ln,ou1at:twftlo knpfilx bir biçlııuıo rttlaonlmv- ırtoai vû l:j atlnynnxnxn ynibo nltxndti Imlmnranxn Unlenmoai, o)ToyviklcrûetUro'tioi,ilırncntçx vo yatxrxmcxnxn İcrodl ihtiypcxm.n,roknb(vfc j^lollnU nrtlxmoak biçlm«l© knrnxlftnmaninn çjvLx?`u1~ ınnnı, (l)Tof?vikloı-Jof on,`;lxklx kaynak yetordlslitfi normumun çüzümlonmoai,-133- «)'!'0!vilc v« »Ubvcmrjlyon nintominln ymıidnn r$»don {îogl- Mlar«k,ai8t«ffl'4tt r^löfctLC bir yapıya kavuntunilmnox vo bu yUnden ai ttir landirılma n%, £)Ku,ftmU israfına yol açan ?fcrtyvlk Vf> flllbvtmiiiyonlnnn bîl-.îiinU,yl« kftld:t,r.t,lııuuu, g)I'»aliı>l1 llktflor yortjevflolndfl nanny* togvik politikaları nın rUtrokli olnmk İKlflnmofllıkontrol cuHlmr>ni,yoni taktik vo otrntö^A- lor:t« geliyiirilmanl yHuUndö yalanmalar yapılması ^oroklr, - Orfttim kapan 1 tan ini ©lumaua ytbutdu atkiloyen fnkl'?rlt>« rin giıldrltaunrlna enlıgılmalıdir^Bu yondan» «ı) Yeri A hnın veya y ardım a ı mmîdolaria tominindoki t-.orluk- las* ortadan knlılvn imalı, b) îtimi Usun voya yad^k parya tom.iulndoki ^Uçlllk vo aksıuk- lıkl»r tfMı-tfilmali, e) Kapar» A i oy i arttırmada on Onornli rolU oynayan finann- mmı imkânları mı^luıınnlı, d)3?alap yotwuialiltl elüorilmoli, e)l(nlifiya işçi ttmıini ^oroeklenUHlmolidir. Bu fak turlar ioorioindo kapnaito kullanımını olnraauss yön de 6tkiliy©a «n Nnamli £nktt5rlorin tolop yottoradclif;! ve ?finrtnasaan güç- lüfîll olrtnîw umrtnlmnmnlidxr, Banların on kınn sr.omnudn çosUıaU,ulkoniain imalat tmnayli knpnnit© kullanımını çagdng Ulkolor d Uh oy ine» #(* t irecek tir. Sonuç olarak, yük nfllc kredi fnisslorinia mnknl dtlsıoyo indi- rllmeaini.n,togvik todblriorlnin roknbat f&eUnU arttırıcı biçimde kar- şjıltmmftöinı oafilıynook önlomlnrln alı«mnuının,yurt içi ve yurt dısjı ta sarrufları arttırıoı ekilimin rtorçeklegtirilmoöinin vo Urotim kapanito- öini arttırıcı finnnnmnıı olanaklarının ynrntılmnnının vo talep yetor- aisli^inin ^Worilmoolnln,ülkpmiiîin ekonomik kalkınmanı mn anahtarı ve üretimin lokomotifi olan onbit »ormnyn yatırımlarının,':ol:l-<vUrilmonl vo yay ı'^nlft'.'tırılmanındcı önemli rol oynıyn«a/anı vur,r7iılannk iolerlr..-13£~ floftnamrm lrnkflnlmn nx.<n-ttxrmftk iç An* a)Uyf<ulnnft0ftk mR'lmn v« karcvrlx Mr fala politiknnxyln tiaıififf ru,t* Uıra, s ı t n s-j v,lk «U I'lu» 11 n i r b)Knl i d 1 a l*ifi in n Utlivlttyt.lrj,lnu»aif njumnmuvn kuVl.fm<ix,`i Imynnklrvrxn nlnbi olarak m*.nlfcxlmanx, d)örtol fH'Ut'îı'üUjyni't ılı i; :ı «ut nn aft'tlnunu knyyiftkl&iVlnn flnhn f ft 8lt/ y«raxrlftnil ı m'l nut rt i, fiproK: 1 1*« » Vul.iî''iTtVl»'unn K«>ı%u»klı»!j,t1.f,A'lmonl)v1e,nnctöO?> iç.tanamt.C- I&cxvj- yete-li olmuitx/U An MiUw»ld;eKt;UVlHionwu£ «wrtxsxjm pamlal ©~ Xat»ftte il^viss f;n`i,i/'1wi v«* iîNvAk -itnUf$nlmn.nxu «.tu fH'tfcxrxlMttnx icmbeuîöi*, ÇUnkMt,i,tU,kiyt»*n;.n ür-ütlm ittloUnU mrtj+aımbl immi için ytvtxrxm i>u>lli/rx 1- la am iuOX'uu ithr.l otmo »oi'wu'LuSvi vni/lx.ı%îtHnlntui fixumnmnnxifuto da bupiln İçin tok lav/nnk ı1>*viaıVir,lînutmttiunk ^öi-oklı* ki, iktismtcxletv JU- vİö«»Uir tSiloiıiv iirinn. il^r:ii,Ui/rtmll Mr lU'o-fclm f;irttiol olamk bnki.mktn- (.13,'rtnf,Bn nosîcnO ^,U-Ik.O!iiirJn yfvUiamlarxnx ^aivsoklo^tlmu'» vo okcmomlk ftfslİfjmOHİnln i'lnnrnwinxfutn tnnnrruf ile dUvisl bii'likto tUkknto alran sonmluitu varıl ir. - Vjvbxrxm `fcogviklarinin knlxtu ve icnmrlx olnbliran» için, Av.ru im flirlifti il o GAT? (GLWUk Tarifol<vri vö Moftrefc Clonal AnlnriMeım) kumll&rxna uyf;tm İmlo fiot'irilmtuıl /^orek.tr.AWioa*. {i)Togvlkio;rin,TUrk 'i'v`.-bırxiaoıax vo Iliraeatcxuxiixn üx;j rakiplerine pyra rtnsnvn.n-tn.jlr.rxnx tol/vfi nrtnook nnııtıŞ» knvwgturul- mn:ıx, b) TonvIkl«r'ln,ou1at:twftlo knpfilx bir biçlııuıo rttlaonlmv- ırtoai vû l:j atlnynnxnxn ynibo nltxndti Imlmnranxn Unlenmoai, o)ToyviklcrûetUro'tioi,ilırncntçx vo yatxrxmcxnxn İcrodl ihtiypcxm.n,roknb(vfc j^lollnU nrtlxmoak biçlm«l© knrnxlftnmaninn çjvLx?`u1~ ınnnı, (l)Tof?vikloı-Jof on,`;lxklx kaynak yetordlslitfi normumun çüzümlonmoai,-133- «)'!'0!vilc v« »Ubvcmrjlyon nintominln ymıidnn r$»don {îogl- Mlar«k,ai8t«ffl'4tt r^löfctLC bir yapıya kavuntunilmnox vo bu yUnden ai ttir landirılma n%, £)Ku,ftmU israfına yol açan ?fcrtyvlk Vf> flllbvtmiiiyonlnnn bîl-.îiinU,yl« kftld:t,r.t,lııuuu, g)I'»aliı>l1 llktflor yortjevflolndfl nanny* togvik politikaları nın rUtrokli olnmk İKlflnmofllıkontrol cuHlmr>ni,yoni taktik vo otrntö^A- lor:t« geliyiirilmanl yHuUndö yalanmalar yapılması ^oroklr, - Orfttim kapan 1 tan ini ©lumaua ytbutdu atkiloyen fnkl'?rlt>« rin giıldrltaunrlna enlıgılmalıdir^Bu yondan» «ı) Yeri A hnın veya y ardım a ı mmîdolaria tominindoki t-.orluk- las* ortadan knlılvn imalı, b) îtimi Usun voya yad^k parya tom.iulndoki ^Uçlllk vo aksıuk- lıkl»r tfMı-tfilmali, e) Kapar» A i oy i arttırmada on Onornli rolU oynayan finann- mmı imkânları mı^luıınnlı, d)3?alap yotwuialiltl elüorilmoli, e)l(nlifiya işçi ttmıini ^oroeklenUHlmolidir. Bu fak turlar ioorioindo kapnaito kullanımını olnraauss yön de 6tkiliy©a «n Nnamli £nktt5rlorin tolop yottoradclif;! ve ?finrtnasaan güç- lüfîll olrtnîw umrtnlmnmnlidxr, Banların on kınn sr.omnudn çosUıaU,ulkoniain imalat tmnayli knpnnit© kullanımını çagdng Ulkolor d Uh oy ine» #(* t irecek tir. Sonuç olarak, yük nfllc kredi fnisslorinia mnknl dtlsıoyo indi- rllmeaini.n,togvik todblriorlnin roknbat f&eUnU arttırıcı biçimde kar- şjıltmmftöinı oafilıynook önlomlnrln alı«mnuının,yurt içi ve yurt dısjı ta sarrufları arttırıoı ekilimin rtorçeklegtirilmoöinin vo Urotim kapanito- öini arttırıcı finnnnmnıı olanaklarının ynrntılmnnının vo talep yetor- aisli^inin ^Worilmoolnln,ülkpmiiîin ekonomik kalkınmanı mn anahtarı ve üretimin lokomotifi olan onbit »ormnyn yatırımlarının,':ol:l-<vUrilmonl vo yay ı'^nlft'.'tırılmanındcı önemli rol oynıyn«a/anı vur,r7iılannk iolerlr..-13£~ floftnamrm lrnkflnlmn nx.<n-ttxrmftk iç An* a)Uyf<ulnnft0ftk mR'lmn v« karcvrlx Mr fala politiknnxyln tiaıififf ru,t* Uıra, s ı t n s-j v,lk «U I'lu» 11 n i r b)Knl i d 1 a l*ifi in n Utlivlttyt.lrj,lnu»aif njumnmuvn kuVl.fm<ix,`i Imynnklrvrxn nlnbi olarak m*.nlfcxlmanx, d)örtol fH'Ut'îı'üUjyni't ılı i; :ı «ut nn aft'tlnunu knyyiftkl&iVlnn flnhn f ft 8lt/ y«raxrlftnil ı m'l nut rt i, fiproK: 1 1*« » Vul.iî''iTtVl»'unn K«>ı%u»klı»!j,t1.f,A'lmonl)v1e,nnctöO?> iç.tanamt.C- I&cxvj- yete-li olmuitx/U An MiUw»ld;eKt;UVlHionwu£ «wrtxsxjm pamlal ©~ Xat»ftte il^viss f;n`i,i/'1wi v«* iîNvAk -itnUf$nlmn.nxu «.tu fH'tfcxrxlMttnx icmbeuîöi*, ÇUnkMt,i,tU,kiyt»*n;.n ür-ütlm ittloUnU mrtj+aımbl immi için ytvtxrxm i>u>lli/rx 1- la am iuOX'uu ithr.l otmo »oi'wu'LuSvi vni/lx.ı%îtHnlntui fixumnmnnxifuto da bupiln İçin tok lav/nnk ı1>*viaıVir,lînutmttiunk ^öi-oklı* ki, iktismtcxletv JU- vİö«»Uir tSiloiıiv iirinn. il^r:ii,Ui/rtmll Mr lU'o-fclm f;irttiol olamk bnki.mktn- (.13,'rtnf,Bn nosîcnO ^,U-Ik.O!iiirJn yfvUiamlarxnx ^aivsoklo^tlmu'» vo okcmomlk ftfslİfjmOHİnln i'lnnrnwinxfutn tnnnrruf ile dUvisl bii'likto tUkknto alran sonmluitu varıl ir. - Vjvbxrxm `fcogviklarinin knlxtu ve icnmrlx olnbliran» için, Av.ru im flirlifti il o GAT? (GLWUk Tarifol<vri vö Moftrefc Clonal AnlnriMeım) kumll&rxna uyf;tm İmlo fiot'irilmtuıl /^orek.tr.AWioa*. {i)Togvlkio;rin,TUrk 'i'v`.-bırxiaoıax vo Iliraeatcxuxiixn üx;j rakiplerine pyra rtnsnvn.n-tn.jlr.rxnx tol/vfi nrtnook nnııtıŞ» knvwgturul- mn:ıx, b) TonvIkl«r'ln,ou1at:twftlo knpfilx bir biçlııuıo rttlaonlmv- ırtoai vû l:j atlnynnxnxn ynibo nltxndti Imlmnranxn Unlenmoai, o)ToyviklcrûetUro'tioi,ilırncntçx vo yatxrxmcxnxn İcrodl ihtiypcxm.n,roknb(vfc j^lollnU nrtlxmoak biçlm«l© knrnxlftnmaninn çjvLx?`u1~ ınnnı, (l)Tof?vikloı-Jof on,`;lxklx kaynak yetordlslitfi normumun çüzümlonmoai,-133- «)'!'0!vilc v« »Ubvcmrjlyon nintominln ymıidnn r$»don {îogl- Mlar«k,ai8t«ffl'4tt r^löfctLC bir yapıya kavuntunilmnox vo bu yUnden ai ttir landirılma n%, £)Ku,ftmU israfına yol açan ?fcrtyvlk Vf> flllbvtmiiiyonlnnn bîl-.îiinU,yl« kftld:t,r.t,lııuuu, g)I'»aliı>l1 llktflor yortjevflolndfl nanny* togvik politikaları nın rUtrokli olnmk İKlflnmofllıkontrol cuHlmr>ni,yoni taktik vo otrntö^A- lor:t« geliyiirilmanl yHuUndö yalanmalar yapılması ^oroklr, - Orfttim kapan 1 tan ini ©lumaua ytbutdu atkiloyen fnkl'?rlt>« rin giıldrltaunrlna enlıgılmalıdir^Bu yondan» «ı) Yeri A hnın veya y ardım a ı mmîdolaria tominindoki t-.orluk- las* ortadan knlılvn imalı, b) îtimi Usun voya yad^k parya tom.iulndoki ^Uçlllk vo aksıuk- lıkl»r tfMı-tfilmali, e) Kapar» A i oy i arttırmada on Onornli rolU oynayan finann- mmı imkânları mı^luıınnlı, d)3?alap yotwuialiltl elüorilmoli, e)l(nlifiya işçi ttmıini ^oroeklenUHlmolidir. Bu fak turlar ioorioindo kapnaito kullanımını olnraauss yön de 6tkiliy©a «n Nnamli £nktt5rlorin tolop yottoradclif;! ve ?finrtnasaan güç- lüfîll olrtnîw umrtnlmnmnlidxr, Banların on kınn sr.omnudn çosUıaU,ulkoniain imalat tmnayli knpnnit© kullanımını çagdng Ulkolor d Uh oy ine» #(* t irecek tir. Sonuç olarak, yük nfllc kredi fnisslorinia mnknl dtlsıoyo indi- rllmeaini.n,togvik todblriorlnin roknbat f&eUnU arttırıcı biçimde kar- şjıltmmftöinı oafilıynook önlomlnrln alı«mnuının,yurt içi ve yurt dısjı ta sarrufları arttırıoı ekilimin rtorçeklegtirilmoöinin vo Urotim kapanito- öini arttırıcı finnnnmnıı olanaklarının ynrntılmnnının vo talep yetor- aisli^inin ^Worilmoolnln,ülkpmiiîin ekonomik kalkınmanı mn anahtarı ve üretimin lokomotifi olan onbit »ormnyn yatırımlarının,':ol:l-<vUrilmonl vo yay ı'^nlft'.'tırılmanındcı önemli rol oynıyn«a/anı vur,r7iılannk iolerlr..-13£~ floftnamrm lrnkflnlmn nx.<n-ttxrmftk iç An* a)Uyf<ulnnft0ftk mR'lmn v« karcvrlx Mr fala politiknnxyln tiaıififf ru,t* Uıra, s ı t n s-j v,lk «U I'lu» 11 n i r b)Knl i d 1 a l*ifi in n Utlivlttyt.lrj,lnu»aif njumnmuvn kuVl.fm<ix,`i Imynnklrvrxn nlnbi olarak m*.nlfcxlmanx, d)örtol fH'Ut'îı'üUjyni't ılı i; :ı «ut nn aft'tlnunu knyyiftkl&iVlnn flnhn f ft 8lt/ y«raxrlftnil ı m'l nut rt i, fiproK: 1 1*« » Vul.iî''iTtVl»'unn K«>ı%u»klı»!j,t1.f,A'lmonl)v1e,nnctöO?> iç.tanamt.C- I&cxvj- yete-li olmuitx/U An MiUw»ld;eKt;UVlHionwu£ «wrtxsxjm pamlal ©~ Xat»ftte il^viss f;n`i,i/'1wi v«* iîNvAk -itnUf$nlmn.nxu «.tu fH'tfcxrxlMttnx icmbeuîöi*, ÇUnkMt,i,tU,kiyt»*n;.n ür-ütlm ittloUnU mrtj+aımbl immi için ytvtxrxm i>u>lli/rx 1- la am iuOX'uu ithr.l otmo »oi'wu'LuSvi vni/lx.ı%îtHnlntui fixumnmnnxifuto da bupiln İçin tok lav/nnk ı1>*viaıVir,lînutmttiunk ^öi-oklı* ki, iktismtcxletv JU- vİö«»Uir tSiloiıiv iirinn. il^r:ii,Ui/rtmll Mr lU'o-fclm f;irttiol olamk bnki.mktn- (.13,'rtnf,Bn nosîcnO ^,U-Ik.O!iiirJn yfvUiamlarxnx ^aivsoklo^tlmu'» vo okcmomlk ftfslİfjmOHİnln i'lnnrnwinxfutn tnnnrruf ile dUvisl bii'likto tUkknto alran sonmluitu varıl ir. - Vjvbxrxm `fcogviklarinin knlxtu ve icnmrlx olnbliran» için, Av.ru im flirlifti il o GAT? (GLWUk Tarifol<vri vö Moftrefc Clonal AnlnriMeım) kumll&rxna uyf;tm İmlo fiot'irilmtuıl /^orek.tr.AWioa*. {i)Togvlkio;rin,TUrk 'i'v`.-bırxiaoıax vo Iliraeatcxuxiixn üx;j rakiplerine pyra rtnsnvn.n-tn.jlr.rxnx tol/vfi nrtnook nnııtıŞ» knvwgturul- mn:ıx, b) TonvIkl«r'ln,ou1at:twftlo knpfilx bir biçlııuıo rttlaonlmv- ırtoai vû l:j atlnynnxnxn ynibo nltxndti Imlmnranxn Unlenmoai, o)ToyviklcrûetUro'tioi,ilırncntçx vo yatxrxmcxnxn İcrodl ihtiypcxm.n,roknb(vfc j^lollnU nrtlxmoak biçlm«l© knrnxlftnmaninn çjvLx?`u1~ ınnnı, (l)Tof?vikloı-Jof on,`;lxklx kaynak yetordlslitfi normumun çüzümlonmoai,-133- «)'!'0!vilc v« »Ubvcmrjlyon nintominln ymıidnn r$»don {îogl- Mlar«k,ai8t«ffl'4tt r^löfctLC bir yapıya kavuntunilmnox vo bu yUnden ai ttir landirılma n%, £)Ku,ftmU israfına yol açan ?fcrtyvlk Vf> flllbvtmiiiyonlnnn bîl-.îiinU,yl« kftld:t,r.t,lııuuu, g)I'»aliı>l1 llktflor yortjevflolndfl nanny* togvik politikaları nın rUtrokli olnmk İKlflnmofllıkontrol cuHlmr>ni,yoni taktik vo otrntö^A- lor:t« geliyiirilmanl yHuUndö yalanmalar yapılması ^oroklr, - Orfttim kapan 1 tan ini ©lumaua ytbutdu atkiloyen fnkl'?rlt>« rin giıldrltaunrlna enlıgılmalıdir^Bu yondan» «ı) Yeri A hnın veya y ardım a ı mmîdolaria tominindoki t-.orluk- las* ortadan knlılvn imalı, b) îtimi Usun voya yad^k parya tom.iulndoki ^Uçlllk vo aksıuk- lıkl»r tfMı-tfilmali, e) Kapar» A i oy i arttırmada on Onornli rolU oynayan finann- mmı imkânları mı^luıınnlı, d)3?alap yotwuialiltl elüorilmoli, e)l(nlifiya işçi ttmıini ^oroeklenUHlmolidir. Bu fak turlar ioorioindo kapnaito kullanımını olnraauss yön de 6tkiliy©a «n Nnamli £nktt5rlorin tolop yottoradclif;! ve ?finrtnasaan güç- lüfîll olrtnîw umrtnlmnmnlidxr, Banların on kınn sr.omnudn çosUıaU,ulkoniain imalat tmnayli knpnnit© kullanımını çagdng Ulkolor d Uh oy ine» #(* t irecek tir. Sonuç olarak, yük nfllc kredi fnisslorinia mnknl dtlsıoyo indi- rllmeaini.n,togvik todblriorlnin roknbat f&eUnU arttırıcı biçimde kar- şjıltmmftöinı oafilıynook önlomlnrln alı«mnuının,yurt içi ve yurt dısjı ta sarrufları arttırıoı ekilimin rtorçeklegtirilmoöinin vo Urotim kapanito- öini arttırıcı finnnnmnıı olanaklarının ynrntılmnnının vo talep yetor- aisli^inin ^Worilmoolnln,ülkpmiiîin ekonomik kalkınmanı mn anahtarı ve üretimin lokomotifi olan onbit »ormnyn yatırımlarının,':ol:l-<vUrilmonl vo yay ı'^nlft'.'tırılmanındcı önemli rol oynıyn«a/anı vur,r7iılannk iolerlr..
Collections