Search
Now showing items 1-7 of 7
Sosyal pazarlama ve kâr amaçsız örgütlerde gerçekleştirilen sosyal pazarlama faaliyetleri: Manisa Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi Kadın Meclisi örneği
(2020-10-02)
Günümüzde bireylerin ve toplumların sorunlarının çözümü noktasında gerçekleştirilen sosyal ve toplumsal proje ve çalışmalarda giderek daha belirgin olarak görülen sosyal pazarlama uygulamaları sürdürülebilir olumlu davranış ...
Uluslararası firmaların küyerel stratejileri analizi: Türkiye örneği
(2022)
1980'lerden sonra küreselleşen dünyada artarak devam eden bir yerelleşme olgusu ve anlayışı yerleşmeye başlamıştır. Yerelleşme ve küreselleşme kavramları yıllar geçtikçe sentez haline gelerek küyerelleşme eğilimini ...
Marka farkındalığı oluşturmada pazarlama aracı olarak sosyal medyanın kulanımı: Zen Pırlanta örneği
(2020-01-09)
Teknolojinin getirmiş olduğu değişim ve olanaklar yıllardır devam etmiş olanalışkanlıklarımız üzerinde birtakım değişiklikler yaratmıştır. Sadece birey olarakdeğil, kurum olarak da bu değişime ayak uydurma zorunluluğu, ...
Müşteri sermayesi yaratmada ilişkisel pazarlamanın etkisi: Türkiye`deki çok uluslu doğrudan satış şirketlerine yönelik bir uygulama
(2020-06-01)
İlişkisel pazarlama paradigması, pazarlama bilimi içerisinde önemli bir konuma gelmiştir. Bununla birlikte işletmelerin yürüttüğü pazarlama faaliyetleri klasik pazarlama yaklaşımlarından uzaklaşmış ve ilişkisel pazarlama ...
Tüketicilerin hazır giyim firmalarının ilişkisel pazarlama faaliyetlerine yönelik tutumları: İstanbul ilinde bir uygulama
(2020-09-24)
Günümüzdeki pazarlama anlayışı sürekli olarak yeni müşteriler elde etmekten ziyade, mevcut müşterilerle kurulan ilişkilerin devamını sağlamak ve bu ilişkiyi geliştirmek için çeşitli faaliyetlerin uygulandığı yeni bir ...
Deneyimsel pazarlama ve deneyimsel değerin müşteri memnuniyetine etkisi: İzmir`deki alışveriş merkezlerinde bir uygulama
(2020-06-25)
Günümüzün hızla değişen rekabet ortamında, sürdürülebilir rekabet avantajı sağlamanın en önemli yolu müşteri odaklı olmaktan geçmektedir. Müşteriler, istek ve ihtiyaçlarının karşılanmasının yanında tüketimin keyifli bir ...
Ürün paketlerinin algılanmasına yönelik bir nöropazarlama araştırması: Göz izleme çalışması
(2020-08-28)
Nörobilim görüntüleme teknolojileri geleneksel katılımcı davranışı teorilerini doğrulamak, yeniden şekillendirmek veya iyileştirmek için etkin bir yöntem olarak yaygın bir şekilde kabul görmektedir. Göz izleme ve EEG ...