Search
Now showing items 1-10 of 43
A Contrastive analysis of the English and Turkish pre and post modifications
(2018-08-06)
ABSTRACT This study is included in comparative structure, one of the branches of linguistics, which consists of studies that aim at bringing out the similarities and differences between two or more languages. The main ...
Story-based vocabulary teaching to advanced learners
(2018-08-06)
Bu çalışma kelime öğretmede kelime öğretiminin hikayelerle mi, geleneksel tekniklerle mi daha etkili ve başarılı olduğunu incelemiştir. Ön test, son test ve gecikmeli testin kullanıldığı nicel, sözde- deneysel bir ...
The role of Manavgat folk tales for teaching English Haciveyiszade Ahmet Hashas Elementary School
(2018-08-06)
Bu çalışma, Hacıveyiszade Mah Ahmet Haşhaş İlköğretim Okulu'nda 23 ve 20 öğrenciden oluşan sekizinci sınıf seviyesindeki iki sınıfta yapıldı. Manavgat masallarının İngilizce öğrenmek için motive edici ve yararlı olup ...
Contribution of authentic Konya folk tales to vocabulary teaching to 7th grade students: Chumra case
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı masalların kelime öğrenimini olumlu yönde etkileyip etkilemediğini araştırmaktır. Araştırmada aynı zamanda geleneksel kelime öğretim yöntemleri ile masallar yoluyla kelime öğretimi karşılaştırılmıştır.Araştırma ...
Teaching vocabulary to secondary school students through games
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı kelimelerin oyunlarla öğretiminin, daha iyi öğrenme vehatırlama sağlayıp sağlamadığını bulmaktır. Bu çalışma iki farklı kelime öğrenmetekniğinin, oyunlarla ve geleneksel yolla kelime öğretiminin arasındaki ...
Teaching oral English
(2018-08-06)
An experimental study on the significance of developing skills for reading comprehension
(2018-08-06)
ÖZET Bu çalışma özgün metinlerle (temel görevi hedef dili öğretmek değil,mesaj vermek amacı taşıyan metinler) yabancı dilde okuma anlama becerisinin geliştirilmesi için `öğrenci ilgileri`nin önemini incelemeyi amaçlamaktadır. ...
Error analysis: Mispronunciation of English consonant sounds /S/and/H/ preceding consonants and vowels by Afghan students
(2018-08-06)
Bu araştırma İngilizceyi ikinci yabancı dil olarak öğrenmekte olan Afgan öğrencilerin S vs H harflerini yanlış söyleyiş/telaffuz etmelerini araştırdı. İngilizceyi ikinci yabancı dil olarak öğrenen Afgan öğrencilerin, diğer ...
Inflection of morphemes: Learning of English pluralization by Afghan Dari EFL learners
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı, Afganların (Farsça/Dari) EFL öğrenenlerin cümleler veya paragraflar içindeki isimleri nasıl kullandıklarını ve parantez içine gelen isimleri nasıl seçmelerini araştırmaktır. Yazar, katılımcıların ...