Show simple item record

dc.contributor.advisorDervişoğlu, Fatih Mehmet
dc.contributor.authorBay, Elif
dc.date.accessioned2020-12-10T09:04:48Z
dc.date.available2020-12-10T09:04:48Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-04-01
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/223392
dc.description.abstractBAY, Elif, 2002-2015 Yılları Arasındaki Tarih Eğitimi-Öğretimi Alanında YapılanLisansüstü Tezlerin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi, Sivas, 2018. Bu araştırmanın amacı, 2002-2015 yılları arasındaki tarih eğitimi-öğretimialanında yapılan lisansüstü tezlerin bazı değişkenlere göre incelenmesidir. Araştırmadatarama modeli kullanılmıştır. Araştırmanın evren ve örneklemini 2002-2015 tarihleriarasındaki tarih eğitimi-öğretimine ilişkin 83 yüksek lisans tezi, 28 doktora tezioluşturmaktadır. Araştırmada tarih eğitimi-öğretimi alanında yapılan tezlerinkonularına, araştırma yöntemine, araştırma desenine, katılımcı türüne, veri toplamatekniklerine ve veri analiz tekniklerine göre dağılımları belirlenmiştir. Araştırmaverilerinin analizinde betimsel analiz kullanılmıştır. Elde edilen bulguların frekans veyüzdeleri Microsoft Excel 2010 programında hesaplanarak tablolar şeklindegösterilmiştir.Anahtar Sözcükler: Tarih eğitimi, Tarih öğretimi.
dc.description.abstractBAY, Elif, The Analysis of the Graduate Theses in the Field of History EducationTeaching between the Years 2002-2015 According to Some Variables, Sivas, 2018.The aim of this study is to examine the postgraduate theses in the field ofhistory education-teaching between 2002 and 2015 according to some variables.Screening model was used in the research. The sample of the study consisted of 83master's theses and 28 doctoral theses on history education-teaching between 2002 and2015. In the research, distribution of the theses in the field of history education-teachingaccording to the subjects, research method, research design, participant type, datacollection techniques and data analysis techniques were determined. Descriptiveanalysis was used to analyze the research data. The frequency and percentages of thefindings are calculated as tables in Microsoft Excel 2010 program.Key Words: History education, History teaching.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectTarihtr_TR
dc.subjectHistoryen_US
dc.title2002-2015 yılları arasındaki tarih eğitimi-öğretimi alanında yapılan lisansüstü tezlerin bazı değişkenlere göre incelenmesi
dc.title.alternativeThe analysis of the graduate theses in the field of history education-teaching between the years 2002-2015 according to some variables
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-04-01
dc.contributor.departmentOrtaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmTheses
dc.subject.ytmPostgraduation programs
dc.subject.ytmPostgraduation thesises
dc.subject.ytmHistory
dc.subject.ytmHistory education
dc.subject.ytmHistory teaching
dc.identifier.yokid10148330
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universitySİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid531871
dc.description.pages60
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess