Search
Now showing items 1-10 of 27
Yaşam tarzının otomobil satın alma kararları üzerine etkisi
(2018-08-06)
VI ÖZET Bugünün pazarlama anlayışında, pazarlamacılar, dolayısıyla işletmeler için, hareket noktası tüketicidir. İşletmeler, tüketici istek, ihtiyaç, arzu ve beklentilerine uygun mal/ hizmet üretmektedirler. Pazarlama ...
Otomotiv sektöründe satış sonrası hizmette müşteri beklentileri ile müşteri demografik özellikleri arasında bir ilişki var mı?
(2018-08-06)
ÖZET Son yıllarda dünyada ve Türkiye'de otomotiv sektöründe artan rekabet ortamı şirketleri satış sonrası hizmetlere önem vermeye yöneltmiştir. Özellikle `Toplam Kalite` ve `Müşteri Memnuniyeti` kavramları şirketin ...
Ürün pazarlamada sosyal paylaşım sitelerinin rolü üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Günlük hayatımızda İnternet sayesinde hayatımıza giren sosyal ağ siteleri her geçen gün daha dikkat çekici hale gelmiştir. Müşteriler zamanlarının çoğunu internet üzerinde geçiriyor ve neler satın almaları gerektiğini ...
Marka kişiliği ile marka imajı arasındaki ilişki ve bir uygulama
(2018-08-06)
Bu araştırma, Montel Mobilya tarafından belirlenen marka kimliği unsurlarının müşteriler tarafından aynı içerikte algılanıp algılanmadığını belirlemek amacıyla hazırlanmıştır.Amaç doğrultusunda Montel Mobilya yetkilileri ...
Perakendeci markalarını tercih etmede etkili olan tüketici özellikleri ve tutumları
(2018-08-06)
VI ÖZET Ticaretin ilk yıllarında, malların diğer mallardan ayrılabilmesi için işaretlenmesi ile başlayan ınarJcalamaf gelişim, değişim ve yoğun rekabet nedeniyle günümüzde işletmelerin pazarlama, stratejilerinin ayrılmaz ...
Temizlik ürünlerini satınalmada ambalajın önemi
(2018-08-06)
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİM DALI TEMİZLİK ÜRÜNLERİNİ SATINALMADA AMBALAJIN ÖNEMİ TEZ ÖZETİ Bu araştırmanın birinci amacı, aynı marka toz deterjanları, ambalajlı ve ambalajsız (dökme ...
Retro pazarlama ve markaların retro pazarlama uygulamalarına ilişkin bir araştırma
(2019-03-08)
Pazarlamada yaşanan büyük değişim ve dönüşümlere bağlı olarak son yıllarda gündeme gelen yaklaşımlardan biri de `Retro Pazarlamadır`. Retro pazarlama, geçmişe özlem duyan, eski deneyimleri yeniden yaşamak isteyen orta yaş ...
Markalı flaş mob olgusu: Tüketici tutumlarına yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
Yeni medya pazarlaması ve ondan gelen yeni iletişim yolları açısından, pazarlamacılar için özgün ve sıra dışı olanaklar popülarite kazanmaktadır. 2009'dan itibaren kullanılmaya başlanan flaş mob, günümüzde şirkete ...
Yalova ili kivi yetiştiricilerinin pazarlama sorunları
(2018-08-06)
Tarihin ilk günlerinden beri var olan pazarlama hakkında özellikle son yüzyıl içerisinde birçok araştırma yapılmıştır. Bu araştırmalar, bize pazarlama anlayışının sürekli değişim içerisinde olduğunu göstermektedir. Değişimin ...
KOBİ`lerin ihracatında pazarlama sorunları ve Kocaeli`de demir çelik sektöründe imalat yapan ihracatçı firmalar üzerine bir çalışma
(2018-08-06)
KOBİ'ler dünya ekonomisine; yatırım, üretim, istihdam ve oluşturdukları katma değerle katkıda bulunurken, diğer taraftan da esnek üretim yapılarıyla ülkenin tümüne yayılmış olmalarından dolayı bölgesel ekonominin ...