Now showing items 1-5 of 5

    • Devlet orman işletmelerinde müşteri tatmininin ölçümü ve pazarlama yönetimi 

      Dilsiz, Sabiha (İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu çalışmada Devlet Orman İşletmelerinin odun hammaddesi açık arttırmalarına katılarak mal satın alan endüstriyel müşterilerin yaptıkları alışverişten ne derece tatmin olduklarını anlamak amaçlanmıştır. Bu kapsamda, ...
    • Erozyon kontrolü çalışmalarında değer analizi 

      Deniz, Tuğba (İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)
      Dünya'da toprak kaybına yol açan süreçlerin başında erozyon gelmektedir. Bu süreçle mücadele, kapsamlı erozyon kontrol projelerini gerektirmektedir.Erozyon kontrol çalışmaları ile pazarı olan ve olmayan birçok mal ve ...
    • Farklı klon ve sıklıklardaki kavak ağaçlandırmalarının ekonomik analizi 

      Kara, Muhammed Said (İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)
      Son zamanlarda sanayi kuruluşlarının odun işleyen dallarının kalın materyale olan ihtiyaçları azalmakta iken, ince materyal talepleri artmaktadır. Dikim sıklığı tüm ağaçlandırmada olduğu gibi kavak yetiştiriciliğinde de, ...
    • Kurumsal pazarlama yaklaşımıyla milli parklarda kullanıcı tatmin düzeyinin analizi (Gelibolu Yarımadası Tarihi Milli Parkı örneği) 

      Memişoğlu, Emek (İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)
      Kurumsal pazarlama, kurumların gelişimi için önemli bir unsurdur. Bir kurumun müşterilerinin tatmin düzeyinin belirlenmesi daha doğru ve etkili bir yönetim ve kalkınma stratejilerinin geliştirilmesine yardımcı olmaktadır. ...
    • Orman ürünleri pazarlarında sertifikalı ürünlerin analizi 

      Koç, Mehtap (İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)
      Yüksek lisans tezi olarak hazırlanan bu çalışmada sürdürülebilir kalkınma için sürdürülebilir orman yönetiminin önemine vurgu yapılarak Türkiye'de orman ürünleri tüketicilerinin sürdürülebilir orman yönetimi algıları, ...